AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #61 Del Skrevet 20. mars 2019 3 minutter siden, TrekStar skrev: Hva som er årsaken til at eldre hvite menn blir sammen med små thai-damer, som ser ut som 13 åringer, kan jeg ikke begripe. Hvorfor akkurat Thailand. Disse eldre hvite mennene kunne funnet seg en i fra Kina, som da også ville sett mer voksen ut både i størrelse og ansiktstrekk. At dem velger ut disse små thai-damene, gir meg en tanke i hodet, og jeg føler mange, eller enkelte, velger thai-damer nettopp fordi dem ser ut som små barn. Dem fungerer som en "substitute" for å tilfredstille eller kamuflere en annen legning, for å si det sånn. Men det betyr ikke at det medfører riktighet, det er bare hva jeg mener kan være en årsak i mange tilfeller. Er nok du som har litt pedofile nervetråder som blir pirret, og du føler frykt som kommer til uttrykk ved dine tolkninger av andres motiver. 😈 Anonymkode: 37192...719 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #62 Del Skrevet 20. mars 2019 14 minutter siden, TrekStar skrev: Hva som er årsaken til at eldre hvite menn blir sammen med små thai-damer, som ser ut som 13 åringer, kan jeg ikke begripe. Hvorfor akkurat Thailand. Disse eldre hvite mennene kunne funnet seg en i fra Kina, som da også ville sett mer voksen ut både i størrelse og ansiktstrekk. At dem velger ut disse små thai-damene, gir meg en tanke i hodet, og jeg føler mange, eller enkelte, velger thai-damer nettopp fordi dem ser ut som små barn. Dem fungerer som en "substitute" for å tilfredstille eller kamuflere en annen legning, for å si det sånn. Men det betyr ikke at det medfører riktighet, det er bare hva jeg mener kan være en årsak i mange tilfeller. Kaller du norske slanke petite kvinner for barn også? Må dere slutte med det barnetullet. Selv om ei jente er slank og petit, så betyr det ikke at hun ser ut som et barn. Visste du at norske kvinner før var mye slankere og mindre av vekst? Er livsstilen og maten man spiser i Norge som gjør at folk blir høyere og høyere og kraftigere bygd. Du sier kinesiske jenter er større? Sist jeg var i kina syns jeg kinesiske jenter var enda mindre enn thailandske kvinner. Asiatere er mindre av vekst enn skandinavere rett og slett. Anonymkode: c9b23...86a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #63 Del Skrevet 20. mars 2019 Thai-damer er søte nok, men norske og europeiske damer er langt å foretrekke, de har alt. Anonymkode: a1b8d...51d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 20. mars 2019 #64 Del Skrevet 20. mars 2019 Ja, da. Ja, da. Europeiske damer er kravstore egoistiske hurper, og Thai-damer utnytter bleikfeite NAVere fra Sogn og Fjordane. Fordommene og rasismen deres er som forventet. Trengte kun lese overskriften. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #65 Del Skrevet 20. mars 2019 5 minutter siden, Stonegiant skrev: Ja, da. Ja, da. Europeiske damer er kravstore egoistiske hurper, og Thai-damer utnytter bleikfeite NAVere fra Sogn og Fjordane. Fordommene og rasismen deres er som forventet. Trengte kun lese overskriften. Ja, Ikke sant? 😜 Anonymkode: 37192...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #66 Del Skrevet 22. mars 2019 On 3/29/2017 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Synet er ikke på kvinnene, men mennene som utnytter deres situasjon. Klart en kvinne i fattigdom velger en mann som kan gi henne og familien økonomisk trygghet, når valget står mellom han eller i verste fall trekke på gata. Mannen, som oftest en mannsjåvinist over sin beste alder, blir avvist av norske/europeiske kvinner som ikke må bytte kroppen sin mot trygghet. Det er norske/europeiske menn med thaidamer jeg har fordommer mot, ikke thaidamer med norske/europeiske menn. Klart, for noen par er det genuin kjærlighet. Men ikke gi meg bullshit om kjærlighet når mannen er over dobbelt så gammel som kvinnen. Da er det bytte av tjenester og bytte av behov for sex mot behov for trygghet. Anonymkode: c21d2...b73 Selvfølgelig er kvinnene ofre, som vanlig. Seriøst. Det er bare en sjåvinist her som generaliserer så mye. Jeg antar at noen faktisk finner seg thaidamer på grunn av de holdningene du har. Det finnes thaidamer som går rett til nestemann dersom mannen blir ufør. Relativt kynisk. Noen har også egne menn, fra thailand. De hvite gutta er bare en inntektskilde. Tro meg. Ofrene kan ikke deles på kjønn her. Anonymkode: 78211...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #67 Del Skrevet 23. mars 2019 Norske kinner er definitivt penere. Men det er noe ekstremt forførende med eksotiske nette damer fra sørøst asia. Og til alle de som sier det er kun av økonomiske interesser, så stemmer ikke dette. Skal ikke benekte at dette kan være grunn for mange. Men rent seksuelt er det mange asiatiske jenter som foretrekker hvite menn over asiatiske. Anonymkode: c0de8...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #68 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg foretrekker også norske kvinner. Det kunne ikke falle meg inn å date ei dame fra Thailand. Anonymkode: 0e38c...7ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #69 Del Skrevet 23. mars 2019 På 20.3.2019 den 11.20, AnonymBruker skrev: Er nok du som har litt pedofile nervetråder som blir pirret, og du føler frykt som kommer til uttrykk ved dine tolkninger av andres motiver. 😈 Anonymkode: 37192...719 Riktig. Blir helt matt av visse utsagn her. Gjenspeiler hvem de er og hva de selv tenker. Typisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #70 Del Skrevet 23. mars 2019 For å gi ett litt bredere perspektiv: Når min svigerinne fra Asia er i Norge på besøk er det sikkert en del som ikke kjenner henne eller oss som betrakter henne som en fattigslig jente som har finnet lykken med en rik nordmann. Sannheten er denne: Hun kommer fra en steinrik familie, og har vokst opp med 3-4 hushjelper og barnepiker, pluss egen sjåfør som har gjort absolutt alt av husarbeid og matlaging hjemme. Hennes mor har aldri laget ett måltid, og det har vel knapt hun heller før hun møtte broren min og han lærte henne noen triks. De møttes mens han studerte 2 året på master i Asia. De har slått seg ned der og han driver firma, mens hun jobber i firmaet til faren. De har snakket litt om å prøve å bo her noen år, men helt ærlig tror jeg ikke hun hadde maktet livsstilen vi har her, og arbeidsmengden heller. Hun er ei fantastisk dame, veldig hyggelig og respektabel og er fascinert av hvordan vi lever og har det, men hun kan strengt talt ikke husarbeid. Hun har en egen person som er ansatt på fulltid som gjør alt av arbeid med barnet deres (lage maten, vaske klær og gjøre klart, hun er til og med med for å hjelpe når de reiser på helgeturer osv. Poenget er at ikke alle asiatiske kvinner som er gift med nordmenn er desperate fattigjenter som tar hva som helst. Europeiske gutters utseende er ganske populært bland hennes venninner (selvfølgelig gutter på hennes egen alder). Det er heller ikke slik at alle asiatiske damer er perfekte husmødre, som er opplært til å passe hus og mann og barn fra de er små. Jeg har også lært litt om kulturen, både ting hun har fortalt om selv, og ting broren min har fortalt, og jeg kan røpe det at utroskap, og det å ha flere «kjærester» virker som det er mye mere utbredt der en her. Anonymkode: f059b...3d1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #71 Del Skrevet 23. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å gi ett litt bredere perspektiv: Når min svigerinne fra Asia er i Norge på besøk er det sikkert en del som ikke kjenner henne eller oss som betrakter henne som en fattigslig jente som har finnet lykken med en rik nordmann. Sannheten er denne: Hun kommer fra en steinrik familie, og har vokst opp med 3-4 hushjelper og barnepiker, pluss egen sjåfør som har gjort absolutt alt av husarbeid og matlaging hjemme. Hennes mor har aldri laget ett måltid, og det har vel knapt hun heller før hun møtte broren min og han lærte henne noen triks. De møttes mens han studerte 2 året på master i Asia. De har slått seg ned der og han driver firma, mens hun jobber i firmaet til faren. De har snakket litt om å prøve å bo her noen år, men helt ærlig tror jeg ikke hun hadde maktet livsstilen vi har her, og arbeidsmengden heller. Hun er ei fantastisk dame, veldig hyggelig og respektabel og er fascinert av hvordan vi lever og har det, men hun kan strengt talt ikke husarbeid. Hun har en egen person som er ansatt på fulltid som gjør alt av arbeid med barnet deres (lage maten, vaske klær og gjøre klart, hun er til og med med for å hjelpe når de reiser på helgeturer osv. Poenget er at ikke alle asiatiske kvinner som er gift med nordmenn er desperate fattigjenter som tar hva som helst. Europeiske gutters utseende er ganske populært bland hennes venninner (selvfølgelig gutter på hennes egen alder). Det er heller ikke slik at alle asiatiske damer er perfekte husmødre, som er opplært til å passe hus og mann og barn fra de er små. Jeg har også lært litt om kulturen, både ting hun har fortalt om selv, og ting broren min har fortalt, og jeg kan røpe det at utroskap, og det å ha flere «kjærester» virker som det er mye mere utbredt der en her. Anonymkode: f059b...3d1 Endelig et innlegg med perspektiv! 🇹🇭 Anonymkode: 37192...719 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 25. mars 2019 #72 Del Skrevet 25. mars 2019 On 3/23/2019 at 9:40 PM, AnonymBruker said: For å gi ett litt bredere perspektiv: Når min svigerinne fra Asia er i Norge på besøk er det sikkert en del som ikke kjenner henne eller oss som betrakter henne som en fattigslig jente som har finnet lykken med en rik nordmann. Sannheten er denne: Hun kommer fra en steinrik familie, og har vokst opp med 3-4 hushjelper og barnepiker, pluss egen sjåfør som har gjort absolutt alt av husarbeid og matlaging hjemme. Hennes mor har aldri laget ett måltid, og det har vel knapt hun heller før hun møtte broren min og han lærte henne noen triks. De møttes mens han studerte 2 året på master i Asia. De har slått seg ned der og han driver firma, mens hun jobber i firmaet til faren. De har snakket litt om å prøve å bo her noen år, men helt ærlig tror jeg ikke hun hadde maktet livsstilen vi har her, og arbeidsmengden heller. Hun er ei fantastisk dame, veldig hyggelig og respektabel og er fascinert av hvordan vi lever og har det, men hun kan strengt talt ikke husarbeid. Hun har en egen person som er ansatt på fulltid som gjør alt av arbeid med barnet deres (lage maten, vaske klær og gjøre klart, hun er til og med med for å hjelpe når de reiser på helgeturer osv. Poenget er at ikke alle asiatiske kvinner som er gift med nordmenn er desperate fattigjenter som tar hva som helst. Europeiske gutters utseende er ganske populært bland hennes venninner (selvfølgelig gutter på hennes egen alder). Det er heller ikke slik at alle asiatiske damer er perfekte husmødre, som er opplært til å passe hus og mann og barn fra de er små. Jeg har også lært litt om kulturen, både ting hun har fortalt om selv, og ting broren min har fortalt, og jeg kan røpe det at utroskap, og det å ha flere «kjærester» virker som det er mye mere utbredt der en her. Anonymkode: f059b...3d1 Dette er min erfaring også. Jeg har bodd flere år i asia, og kjenner veldig mange nordmenn med rike asiatiske kjærester. Vi bor jo i en rik bydel, og kvinnene man møter på nattklubbene her er ofte vellykkede eller fra vellstående familier. Hvit mann er et statussymbol, selv om de har sine enge penger. I denne delen av verden er den hvite mannen et skjønnhetsideal. Overalt ser man reklame for produkter som skal gjøre huden din lysere. At stygge menn uten sjangs på norske kvinner drar å finner en fattig asiater er unntaket heller enn regelen. Det er ikke så vanlig som mange skal ha det til. De fleste som gifter seg med en asiatisk kvinne gjør det ikke fordi de ikke får en norsk kvinne, men fordi asiatere er verdens vakreste og mest feminine kvinner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PitPuddel Skrevet 10. april 2019 #73 Del Skrevet 10. april 2019 På 29.3.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Når jeg ser enThai damer går tankene automatisk til eldre menn i 50-60 årene... Anonymkode: fc231...0d7 Jeg er en av disse eldre du refererer til. Er 51 år. Jeg giftet meg med min thai kone nå for 3 måneder siden. Hun er 5 år yngre enn meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #74 Del Skrevet 29. april 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Ok. På 29.3.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Når jeg ser enThai damer går tankene automatisk til eldre menn i 50-60 årene... Anonymkode: fc231...0d7 Ikke nødvendigvis? :) På 29.3.2017 den 16.06, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at de skulle ha noen som helst interesse av å konkurrere om deg? Anonymkode: 4da50...b5e ??? Anonymkode: 7ffef...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #75 Del Skrevet 29. april 2019 På 23.3.2019 den 1.21, AnonymBruker skrev: Norske kinner er definitivt penere. Men det er noe ekstremt forførende med eksotiske nette damer fra sørøst asia. Men rent seksuelt er det mange asiatiske jenter som foretrekker hvite menn over asiatiske. Anonymkode: c0de8...012 Å ja. Ja ja... det må de jo få lov til. Hvor mange mener du mange er? Anonymkode: 7ffef...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
te_groupies Skrevet 30. april 2019 #76 Del Skrevet 30. april 2019 På 29.3.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Finnes det noe deiligere enn Thai-damer? Små, søte, sexy og trange 😎 På det jevne kan ikke europeiske/norske damer konkurrere 👀 Anonymkode: 81b1a...58c Jeg tror ikke norske damer gidder å konkurrere med dem heller. Tror ikke de ser på de som en trussel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #77 Del Skrevet 30. april 2019 Asiatiske damer er ikke noe for meg, men ser at noen menn liker et mer tradisjonelt kjønnsrollemønster. Det er noen kvinner på forumet her som gjerne vil være hjemme med barn, ikke jobbe, bli forsørget med risiko for å havne i konefella. Det bør være stuerent for en mann å være motpart til en slik kvinne. Anonymkode: 78211...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 30. april 2019 #78 Del Skrevet 30. april 2019 Dette med at norske kvinner visstnok skal være så redde for å bli utkonkurr. av thaidmer er jo bare rør. Noe som bitre menn bruker for å forsvare seg med siden de føler seg verdiløse i det norske samfunnet. De thaidamene jeg kjenner snakker godt norsk, jobber og er akrive i samfunnet. Kjenner ingen som går i løpestreng mellom kjøkken og soverom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
te_groupies Skrevet 30. april 2019 #79 Del Skrevet 30. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asiatiske damer er ikke noe for meg, men ser at noen menn liker et mer tradisjonelt kjønnsrollemønster. Det er noen kvinner på forumet her som gjerne vil være hjemme med barn, ikke jobbe, bli forsørget med risiko for å havne i konefella. Det bør være stuerent for en mann å være motpart til en slik kvinne. Anonymkode: 78211...acd Å herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #80 Del Skrevet 30. april 2019 Uff, for en tråd! Fy skam dere! Og da mener jeg ALLE dere som uttaler dere om thai-damer. Være seg tranghet, ute etter visum, kropp som 13 åringer, ja alle som snakker om thai-damer som homogen gruppe. Tillater meg å si unnskyld til de med thai oprinnelse som måtte ha lest denne tråden😠 Anonymkode: 634c4...76f 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå