Gå til innhold

Thai-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Thaidamer kan ikke sammenlignes med skandinaviske jenter, skandinaviske jenter knuser thai på alle punkt. 

For den overfladiske som bare går etter utseendet, så vinner de skandinaviske. Men blir du bedre kjent med dem, stikker hestehoven deres fram.
Thaidamene er blide og koselige og arbeidsomme, i hvert fall de som har bodd her i bygda i noen år. Alle har bare godt å si om dem. De omgås stort sett andre thaier, har lite omgang med norske damer. Heldigvis, ellers hadde nok de også blitt ødelagt!

Anonymkode: e7fd5...27e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

For den overfladiske som bare går etter utseendet, så vinner de skandinaviske. Men blir du bedre kjent med dem, stikker hestehoven deres fram.

Hestehoven?

Anonymkode: 4da50...b5e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Thaidamene er blide og koselige og arbeidsomme, i hvert fall de som har bodd her i bygda i noen år. Alle har bare godt å si om dem. De omgås stort sett andre thaier, har lite omgang med norske damer. Heldigvis, ellers hadde nok de også blitt ødelagt!

Er ikke bare utseende som knuser thaidamer.. for meg veier personlighet og fellesinteresser høyere enn utseende, men også da taper thai for meg.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner selv et par stk som er superbegeistret for damer fra Thailand og Filipinene og de er ikke menn jeg ville naturlig v'rt tiltrukket av. De er selv lave i høyden, spinkle og med relativt lav selvtillit. De tilrekkes utelukkende av damer med dette utseendet. Min egen følelse er at det er noe perverst i å bli seksuelt tiltrukket av kvinner som ser ut som barn og ofte oppfører seg deretter ved å opptre barnslig og være ''søte''. Altså ikke mannetypen jeg ville blitt tiltrukket av heller.

Anonymkode: 85f07...d59

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner selv et par stk som er superbegeistret for damer fra Thailand og Filipinene og de er ikke menn jeg ville naturlig v'rt tiltrukket av. De er selv lave i høyden, spinkle og med relativt lav selvtillit. De tilrekkes utelukkende av damer med dette utseendet. Min egen følelse er at det er noe perverst i å bli seksuelt tiltrukket av kvinner som ser ut som barn og ofte oppfører seg deretter ved å opptre barnslig og være ''søte''. Altså ikke mannetypen jeg ville blitt tiltrukket av heller.

Anonymkode: 85f07...d59

Hva er det som får deg til å skrive sånn om folk egentlig? Så utrolig lavmål. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en god grunn til at de holder avstand til de fleste norske kvinner ja. Blir helt kvalm av måten det blir skrevet om av Thailandske kvinner her. Fra menn, men ikke minst fra kvinner. Råttent og viser hva som bor i en del mennesker. Å tråkke ned andre kvinner pga fordommer. Faen så smakløst. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hestehoven?

Anonymkode: 4da50...b5e

Satan er i folketroen utstyrt med hestehøver i stedet for føtter. For å narre menneskene skaper Satan seg om til innbydende vesener, men bena er visst vanskelige å skape om, slik at om du ser en frister(inne) som viser seg å ha hov i stedet for fot, er det bevis på at det er Satan i forkledning.
I sammenhengen over, at "hestehoven deres stikker fram", betyr altså uttrykket at de (kvinnene) ufrivillig avslører sin sanne og dårlige, djevelske natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som jobber med thai kvinner

De er rappkjefta og viste lite omsorg. Hun var ikke begeistret for dem.

Anonymkode: cf87b...664

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎03‎.‎2017 den 15.57, Fru Uperfekt skrev:

Vil våge å anta at det er smak og behag.

Ellers så er thai damer akkurat like trange eller vide som verdens øvrige damer.

Der tar du nok veldig feil, thaidamer er tilpasset thaimenn som har ett snitt som er under det europeiske. Så thaikvinner ER trangere 🙂 

Men er det noen som kan forklare meg hvorfor fx norske kvinner sier AHHH ÅHH og asiater sier IHH III ….lurer fælt, hahaha

Anonymkode: ca0f9...9eb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.google.com/search?q=daphne+joy+bikini&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi57rahu_3gAhVLwcQBHfKxAREQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=360&bih=512

Syns asiatiske damer er råsexy. Drit i Thailand.. Asia er et stort kontigent. Var sammen med ei som lignet på hun på bildene. Aldri vært mere seksuelt tiltrukket ei dame. Hun jobbet i Australia og hadde bodd der i 8 år. Møtte henne på ferie der og surfecamp. Noen tiltrekkes bare eksotiske jenter akkurat som kvinner gjør det. Hun var trang, våt og kåt, men det er det mange som er.

Anonymkode: c9b23...86a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 23.18, Lunarstone skrev:

Enda en sånn tråd.. 😝

Tipper den er fuelet av "nedgraderende mannfolk "- tråden.  La oss pøse på med seksuelle nedgraderinger av både thailandske damer og norske damer i en smell , på et norsk dameforum 👍

Norsk dameforum ja. Tråder som dette er noe av grunnen til at Kg får dårlig rykte. Hvor ser en sånt skrevet andre steder? 

Noen innlegg og tråder forsøpler forumet. Ærlig talt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene som snakker nedsettende om alle asiatiske jenter og sier de ser ut som barn er bare pga egen usikkerhet. Og de menn som "kjøper" seg dame er i mindretall. Hvem vil egentlig være sammen med ei dame de har betalt for.. Merkelig nok har mørke menn en ting for asiatiske damer også, så er ikke bare europeiske menn som liker det..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene som snakker nedsettende om alle asiatiske jenter og sier de ser ut som barn er bare pga egen usikkerhet. Og de menn som "kjøper" seg dame er i mindretall. Hvem vil egentlig være sammen med ei dame de har betalt for.. Merkelig nok har mørke menn en ting for asiatiske damer også, så er ikke bare europeiske menn som liker det..

Det spiller ingen rolle om det bunner i "usikkerhet". Det er uansett forakt som kommer til uttrykk her. Dette er ikke første tråden hvor en mannsgris skriver innlegg om asiatiske kvinner. Og hvor kvinner, istedenfor å støtte disse kvinnene, heller pøser på med forakt og fordommer. Flotte greier. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er de stakkars barjentene det er synd på. Hadde menn vært normale i hodet så hadde de ikke kjøpt dem. De tror at thai- jenter digger dem, men de er bare ute etter penger slik at de kan få mat på bordet. Slutter menn å kjøpe sex så må disse jentene skaffe inntekt på andre områder. Det er mennene sin feil. De klarer ikke å styre sine lyster.

Anonymkode: cf87b...664

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det skorter ikke på søplete folk på dette forumet, såpass er tydelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 3.10, SoWhat? skrev:

Det er en god grunn til at de holder avstand til de fleste norske kvinner ja. Blir helt kvalm av måten det blir skrevet om av Thailandske kvinner her. Fra menn, men ikke minst fra kvinner. Råttent og viser hva som bor i en del mennesker. Å tråkke ned andre kvinner pga fordommer. Faen så smakløst. 

Spot on 👍🏻

Anonymkode: e1bf9...180

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.3.2019 den 8.30, AnonymBruker skrev:

Der tar du nok veldig feil, thaidamer er tilpasset thaimenn som har ett snitt som er under det europeiske. Så thaikvinner ER trangere 🙂 

Men er det noen som kan forklare meg hvorfor fx norske kvinner sier AHHH ÅHH og asiater sier IHH III ….lurer fælt, hahaha

Anonymkode: ca0f9...9eb

Har du kilder på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 6.09, Fru Uperfekt skrev:

Selvfølgelig, men det er naturlig å trene muskulaturen nedentil etter f.eks en fødsel uavhengig av nationalitet

Jeg har jeg aldri gjort verken før eller etter fødsel,likevel så for jeg kommentarer på at jeg veldig trang.

Anonymkode: 0f1fc...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet at vi hadde kommet litt lenger i 2019 enn at vi kategoriserte og rangerte potensielle partnere etter nasjonalitet...

Gi meg ei snill og god dame jeg kan dele interesser og opplevelser med <3. Om hun kommer fra Sverige, Iran eller Korea kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: d178d...84f

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er årsaken til at eldre hvite menn blir sammen med små thai-damer, som ser ut som 13 åringer, kan jeg ikke begripe. Hvorfor akkurat Thailand. Disse eldre hvite mennene kunne funnet seg en i fra Kina, som da også ville sett mer voksen ut både i størrelse og ansiktstrekk.

At dem velger ut disse små thai-damene, gir meg en tanke i hodet, og jeg føler mange, eller enkelte, velger thai-damer nettopp fordi dem ser ut som små barn. Dem fungerer som en "substitute" for å tilfredstille eller kamuflere en annen legning, for å si det sånn. Men det betyr ikke at det medfører riktighet, det er bare hva jeg mener kan være en årsak i mange tilfeller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...