Gjest forvirret Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Det har vist seg at jeg har levd på en illusjon angående en annens følelser for meg, jeg var sikker på at de var der, men jeg har tydeligvis tolket signalene galt...? Hva tror dere, er det sånn at hjernen overtolker alt når man er forelsket, eller kan man stole noenlunde på magefølelsen når det gjelder sånne ting? Håper og tror at det er noe der likevel, men at han bare er redd for å satse for mye...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Den der er ikke lett... Det man ønsker, og den man ikke får osv. Hvorfor ikke spørre, dersom det passer seg sånn?
Gjest Sukkerert Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Hvordan vet du at du har tolket signalene galt. Kan bare snakke for meg selv, men jeg pleier å vite innerst inne, om en person er interessert. Er heller sånn at jeg ikke helt tør å tro på det, dersom jeg er forelska selv.
Gjest Purple Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Hva tror dere' date=' er det sånn at hjernen overtolker alt når man er forelsket[/quote'] Det er nok ofte sånn at man ser det man vil se når man er forelsket i noen, og tolker alt han sier/gjør som at det "er noe der". Been there, done that! Men det er ikke lett å vite, som du sier kan det jo være han er redd for å satse for mye. Er det noen grunn til at du føler at du har tolket ham feil? Har han sagt/gjort noe som tyder på det? Finnes det noen måte du kan finne ut hva han føler? (Vet hvor vanskelig det er å spørre direkte, men kanskje du kan hinte litt?) Håper det ordner seg!
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Har hatt det akkurat som deg og trodd at det var noe der, noe som ble avkreftet i kveld. Jeg tror faktisk at man kan leve på en illusjon fordi man så gjerne ønsker det. Håper du er heldigere enn i mitt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå