Gå til innhold

Hvor ofte skifter du sokker?  

1. 1. Hvor ofte skifter du sokker?

• Tar på nye hver morgen
      11
    • Tar på nye hver morgen og skifter nok en gang om jeg dusjer i løpet av dagen
      31
    • Tar på nye hver morgen, men gidder ikke skifte om jeg dusjer senere på dagen
      0
    • Bruker de et par dager
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skifter du sokker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter hver morgen + etter dusj på ettermiddag/kveld. (Dusjer nemlig så og si aldri på morgenen.)

Skrevet

Tar på nye hver morgen etter at jeg har dusjet.

Gjest GreenSky
Skrevet

Skifter hver morgen jeg, har ikke så mange at jeg kan skifte etter dusj også. Bor i kollektiv nemlig, og jeg mistenker at noen her lever av å spise opp sokkene mine.

Skrevet

Skifter etter dusjen hver morgen.

Skrevet

Det varierar.

Jobbedagar: tar på stygge G-sport-sokkar om morgonen og skiftar til vanlige sokkar etter jobb.

Vanlige dagar: Tar på sokkar om morgonen og brukar dei heile dagen, om dei ikkje blir våte eller noko.

Viss eg skal på fest o.l: Nye sokkar om morgonen og nye sokkar etter dusj om kvelden.

Skrevet

Eg tar på nye sokka om morningen- og etter at eg har dusja på ettermiddag/kveld.

Viss eg då ikkje blir våt eller noke..

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Tar på nye hver morgen etter dusjen.

Skrevet

Tar på nye hver morgen som er etter dusjen.

Hvis jeg trener skifter jeg etter trening også.

Skrevet

Jeg tar på nye om morningen og bytter når jeg kommer hjem fra jobb og hvis jeg dusjer i løpet av dagen.

Skrevet

hver morgen + etter evt dusj i løpet av dagen.

Skrevet

Selv er jeg nesten manisk når det gjelder å skifte sokker, Mamma er ikke så veldig happy for det, blir en god del å vaske. Om jeg har tatt av meg sokkene, takler jeg ikke å ta dem på igjen.

Skrevet

Jeg dusjer alltid på ettermiddag/kveld etter jobb, og skifter selvfølgelig sokker da.

Skal jeg være hjemme hele kvelden kan jeg fint bruke sokkene dagen etter, men er jeg ute og går, skiftes de morgenen etter.

Skrevet
Alternativ 2... :)

:Nikke:

Går jo ikke an å dusje og ta på skitne klær igjen, ærsja

Skrevet

Skifter sokker hver dag. Svetter på føttene!! :oops:

Skrevet

Alternativ nr 2 for meg.

Kunne ikke tenkt meg å dusje uten å skifte sokker. Blir det samme som å dusje uten å skifte truse det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...