AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hei! Jeg er så inderlig lei av alle hårene på overleppa. Jeg vokser hjemme, men alle hårene kommer ikke med + det er like mye hår tilbake 3 dager etter. Jeg har også prøvd voksing på salong, men heller ikke da kom alle hårene med. Jeg har prøvd å nappe ut de mørke hårene (slik at de lyse dunhårene får være i fred), men da sitter jeg igjen med en prikkete overleppe/inngrodde hår (og ja, jeg har prøvd å smøre med en eller annen krem etterpå som skal motvirke dette). Jeg ønsker å prøve laser, men jeg er lite interessert i å barbere overleppa hver dag i flere måneder. Dette fordi det ikke er sikkert laseren vil fungere, og jeg vil da sitte igjen med et mye verre utgangspunkt. Ikke alle hårene er mørke, så jeg vil jo ikke ødelegge de hårene som er lyse og tynne med å barbere osv... Tips tas imot med takk! Anonymkode: 075cd...580 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Hva med elektrolyse? Anonymkode: 7b89b...ede
Hadley Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Jeg har tatt elektrolyse for å jevne ut asymmetriske øyenbryn jeg var lei av å nappe. Elektrolyse er permanent og funker på alle hårfarger og på hele kroppen, så du kan bli kvitt alle hårene. Ikke spesielt billig eller behagelig, men beauty is pain!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Takk for svar Jeg har prøvd elektrolyse en annen plass i ansiktet, men fikk arr av det :/ Anonymkode: 075cd...580
miaw Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 I feel you. Hater det. Det eneste som funker er vokse flere ganger i uka, og nappe. Vet at det er ganske ujevnt og at det sikkert skimtes noen hår av og til. Men jeg prøver å lære meg å leve med det siden jeg ikke har råd til å gjøre noen andre inngrep (som jeg gjerne skulle gjort) Hørt at behandling med tråd skal være bra.
Elefantenirommet Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Gå til Affi på Den Dama på Frogner i Oslo. Funker som bare det og varer lenge.
QQbaby Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 (endret) Har du prøvd å fjerne det? Kan godt hende det ikke hadde vært et problem lengre om du bare tok å fjernet det? Endret 4. april 2017 av QQbaby
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #8 Skrevet 5. april 2017 Jeg bruker denne til å fjerne noen hår i munnvikene. Den lugger litt, men jeg syns ikke det gjør vondt. https://www.vita.no/tweezerman-facial-hair-remover Anonymkode: 7b89b...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå