Gå til innhold

Vampyrjegeren slår til igjen :)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Ikveld er det en ny episode av Buffy. Tror jeg har sett absolutt alle episodene jeg!... Det er jo så patetisk morsomt. Og litt spennende og ekkelt...

Gleder meg mest til Faith kommer tilbake fra koma!! Hun er den kuleste rollefiguren i serien. Eliza Dushku, er det det skuespillerinnen heter?... Mener at hun er israelsk jeg.

La meg se, tror det har vært 3 drepere så langt... Buffy, Kendra og Faith.

Buffy døde jo en gang, da kom Kendra. Men så livnet Buffy til igjen etter 2 minutter på den andre siden, og plutselig hadde verden 2 "slayers". Kendra ble drept av Drusilla. (Spike`s vampyr-ekskjæreste)

Når Kendra ble drept ble så Faith tilkalt.

Så nå er de to. Faith ble ond, og Buffy prøvde å drepe henne. Hun mislyktes, men Faith ligger nå i koma pga dette.

Har lest på nettet et sted at Faith kommer tilbake i denne sesongen, jippie :ler: Hun er så sexy :blunke:

Jada, jeg er særdeles hekta på denne serien.... :roll: Noen som lurer på noe så bare spør :ler:

Flere Buffy fans??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så masse på Buffy før. Men så hadde jeg ikke TVN en stund, og nå har TV'n konka, så da blir det ikke mer Buffy.

Men for alle Buffy-fans: Sjekk http://www.shadowcon.no sine sider. Kommende helg skal de kjøre masse Buffy-ting, bl.a. Buffy Sing-a-Long, til en musical-episode.

(Shadowcon er glimrende hvis du liker Ringenes Herre, Star Wars og andre Sci-fi og Fantasy-ting!!!)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...