Gå til innhold

Irriterende plastpakking av blader.

Snuppelure

Anbefalte innlegg

Jeg irritere meg over at nesten alle blader i dag er plastpakket.

Før var de bare de som hadde noe ekstra med bladet. Men nå synes jeg det er mer eller minder alle. Når jeg skal kjøpe et fks. interiør magasin koster det ofte mellom 50-70 kr. Da vil jeg gjerne bla gjennom først for å se om dette er det rette bladet for meg denne gangen. Er så kjipt å kaste en snau hundrelapp ut av vinduet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten har vi jo miljø aspektet . . .

Selvfølgelig vil ikke de som selger bladene at man skal kunne se igjennom dem. Da vil de vel ikke solgt halvparten så mange blader som de gjør.

Jeg har i hvertfall ofte opplevd å kjøpe et blad pga. noe som sto på forsiden, bare for å oppdage at artikklen er om noe helt annet enn det som anntydes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet som regel akkurat hvilket blad jeg vil ha. Da er jeg glad at andre ikke har "bladd gjennom" det bladet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns miljøaspektet er viktig - det blir utrolig mye mer avfall av all den plasten...

Om du bruker plastposene (og da snakker vi om handleposer) to ganger istedet for en så sparer du miljøet for omlag 50 tonn avfall.... da vil jeg tro det blir litt av plasten rundt bladene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...