AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #1 Skrevet 29. mars 2017 Hei dere. jeg er langdistanse jogge, som jogger på asfalt flere ganger i uken. Det er ikke akkurat noe man blir myk av, hehe. Ihverfall, jeg var hos muskel terapaut for noen dager siden. Jeg hadde flere typer muskelknuter ryggen, rumpa, og leggene. I tilegg hadde jeg potte stive hoftebøystrekkere. I øvre del av rompa hadde jeg to svære muskelknuter som mildt sagt var helvete på jord å få massert opp. Det var så vondt at jeg aldri mer ønsker å få muskelknuter der. Jeg har store blåmerker etter knasingen, det sier vel sitt. men hvordan tøyer man egentlig øvre rumpemuskel? Ifra hvor blåmerkene er ligger de på gluteus medius. Jeg legger ved et muskelbilde der jjeg har ringet rundt området knutene er. Tar også gjerne imot tips til æ tøye hoftebøystrekkere og fremme lår. At de var stive var vist skyld i at jeg har vondt i nedre del av ryggen Anonymkode: a6fbd...29f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #2 Skrevet 29. mars 2017 Men denne får jeg tak i riktige muskler https://wilmingtonyogacenter.com/pose-of-the-week-one-legged-king-pigeon-pose-eka-pada-rajakapotasana/ Anonymkode: 91718...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå