Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Petter 33
Skrevet

Det har vært mange forskjellige linker på hva man har på seg idag.Kunne vært interessant og vite hva man har på seg når man trener? Fra innerst til yterst og hvilken fritidsaktivitet man bedriver????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå for tiden 3-4 ganger på SATS.

Har på sportsbh..(fra innerst sa du! :-) ) topp og billabong joggizz :-) :D og joggesko!

Ellers er jeg på mudokick..ganske fritt annnntrekkk der og..sluttet med håndball så som 12 åring..*måtte bare nevne* :sjarmor:

glemte jeg sokker?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bør kanskje svare selv også???

Spinner en del på et lokalt spenst senter.

Fra ytterst mot innerst......

sykkelbukse med pute,sykkeljakke "ultra tynn" overdel som puster,sykkelskjorte gjerne glatt stoff syntetisk og som puster,spinningsko som du trer på pedalene, sokker gjerne addidas eller nike og g-streng truse.

Ellers blir det også litt opphold på tredemølle og vektavdelingen hvor jeg stort sett antrekket er det samme hver gang. Treningsdress,løpesko,t-skjorte,boxer og sokker.

Skrevet
Jeg bør kanskje svare selv også???

Spinner en del på et lokalt spenst senter.

Fra ytterst mot innerst......

sykkelbukse med pute,sykkeljakke "ultra tynn" overdel som puster,sykkelskjorte gjerne glatt stoff syntetisk og som puster,spinningsko som du trer på pedalene, sokker gjerne addidas eller nike og g-streng truse.

Ellers blir det også litt opphold på tredemølle og vektavdelingen hvor jeg stort sett antrekket er det samme hver gang. Treningsdress,løpesko,t-skjorte,boxer og sokker.

Du het Petter??? Og bruker g-streng? :o Gjør gutter det?????

Skrevet

Det er noe merkelig med denne tråden....

For det første G-streng til spinning? Da vet du virkelig ikke ditt eget beste (=>gnagsår de luxe), og OPPHOLDE seg på tredemølle? Da bør du heller gi tredemølla til noen som venter på den.

Jeg trener i treningstøy. Punktum :sjarmor:

Skrevet

Du het Petter??? Og bruker g-streng? :o Gjør gutter det?????

:hår: Jeg er glad jeg har en mann :ekstra kul:

Skrevet
Det er noe merkelig med denne tråden....

Det var vel det jeg tenkte også...

Skrevet

Det var vel det jeg tenkte også...

Kanskje vi har en WANKER blant oss? :-x

Skrevet

Kanskje vi har en WANKER blant oss? :-x

En med g-streng :hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Petter, da! Alle Kg-jenter trener i presis samme utstyr som i "call on me"-videoen. Det var det du ville høre, var det ikke?

Skrevet
Petter, da! Alle Kg-jenter trener i presis samme utstyr som i "call on me"-videoen. Det var det du ville høre, var det ikke?

Du var smartere enn oss, og fant presist det han var ute etter! :hoho: Hva det enn er de jentene i den videoen bedriver, trening er det IKKE, og i hvertfall ikke aerobic.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du var smartere enn oss, og fant presist det han var ute etter! :hoho: Hva det enn er de jentene i den videoen bedriver, trening er det IKKE, og i hvertfall ikke aerobic.

Skrevet

Om jeg trener på treningssenter: Treningstøy

Går turer: Varierer

Skrevet

Når jeg er på aerobic: Trenings BH, truse, sokker, trang bukse til midt på leggene eller tight shorts, trang treningstopp og joggesko.

Når jeg jogger: Trenings BH, truse, sokker, superundertøy, treningsbukse, treningsjakke, hansker pannebånd og joggesko... Nå om vinteren selvfølgelig...

Gjest Petter 33
Skrevet

Nå var det ikke meninga at dette skulle bli en g-streng debatt,men men......Siden jeg selv var trådstarter når det gjaldt dette tema så var det kanskje naturlig at jeg også tok med noen ord om meg selv..... Til de som var svært så kritiske i sine tidligere innlegg.

Har erfaring med at undertøyet kryper inn der det ikke skal når man feks. spinner,da med relativt trange klær og stadig frem og tilbake på et sykkelsete (i hvet fall mye opp og ned),det er ikke bahagelig og man har ikke tid til stadig å drive og rette på plass.

Derfor er g-streng best egna i hvert fall for meg.

NB! Dette tema ble overhodet ikke tatt opp fordi det var et eller annet man ville høre.Dette er akkurat i samsvar med mange andre temaer som har vært har inne tidligere med feks. hva har du på deg i dag,som man har sett i arkivet i mange forskjellige varianter.

Gjest Petter 33
Skrevet

........ bare en ting jeg glemte.Jeg spurte om fra innerst til ytterst.Synes jeg da er programforplikta til å svare selv også. :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...