Gjest lmari Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg må komme meg til tannlegen. Men har ikke hatt noen fast tannlege her i Oslo, så nå trenger jeg rett og slett en anbefaling! Er det store forskjeller i pris, forresten? Hva betaler dere for en vanlig sjekk? For borring? *lmari har bittelitt tannlegeskrekk og har ikke vært hos tannlegen på et par år* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 Holmlia tannlegeklinikk. Men det er ikke sikkert hun har ledig kapasitet. Hun er dansk, heter Dorthe... husker ikke om det heter Holmlia tannlegeklinikk, men du bør helst bo der, eller ha vært der før... Ellers vil jeg ikke anbefale tannlegen på Linderud senter, han er forresten også "sjef" på Aker sykehus, en gammel psyko tannlege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har en søt, japansk tannlege som spiller pling-plong-musikk mens hun pirker i tennene mine. Holder til i Helgesens gate på Løkka (på vei fra Deli de Luca til Birkelunden). Betalte 800 kr for røntgen, sjekk og rens så tennene ble hvite og glatte og pene. Hun er veldig hyggelig og ber meg innstendig om å bruke tanntråd... Men jeg har aldri gjort noe mer enn å ta en vanlig sjekk og pusse bort litt belegg, så prisen på boring etc aner jeg ikke noe om. Her ser du mer. Hun jobber sammen med han her Pål Hermansen (som tar nydelige bilder, ikke røntgenbilder, altså... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå