Gå til innhold

redselen for å ende opp alene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er livredd for å ende opp alene og bitter, uten egen familie?

Man kan føle seg ganske mislykket, når man sitter på sidelinje og ser at alle sine gamle venner og bekjente stifter sin egen familie og lykkes på de fleste fronter her i livet. Jeg derimot, sliter med angst, til tider ekstrem nostalgi(alt var så mye lettere og mindre bekymringsfullt før) og til tider ensomhet.

Får vell trøste meg med at det finnes folk her i verden som har det mye verre....

Anonymkode: d69d8...42c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er redd for å ende opp alene og att på til kommer til å være bitter, bør du virkelig jobbe med deg selv. Om du er så dårlig selskap kan du ikke forvente at andre skal sitte der med deg.

Ja, det finnes virkelig folk som har det verre.

Anonymkode: 30a41...034

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er redd for å ende opp alene og att på til kommer til å være bitter, bør du virkelig jobbe med deg selv. Om du er så dårlig selskap kan du ikke forvente at andre skal sitte der med deg.

Ja, det finnes virkelig folk som har det verre.

Endret av danbanan
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, danbanan skrev:

jo jo, takk for oppmuntrende ord...hjalp virkelig. Men har sikkert mye å jobbe med, det har sikkert du også!

Klart det, men jeg er komfortabel med meg selv. Det er jo en lykke i seg selv. Om du trives med deg selv og ditt liv blir det nok mye letter å finne noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...