Gå til innhold

Drømmer alle menn egentlig om en høy og blond typisk svensk jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om menn kunne velge på øverste hylle, ville de valgt en jente som er den klassiske svenske modellen som har gjort Sverige verdenskjent? Sverige er jo kjent for Volvo og sine høye, langbente kvinner med myke ansiktstrekk (i motsetning til f.eks øst-europeiske).

Anonymkode: 87418...9c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja :)

Anonymkode: 820f2...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du i motsetning til øst europeiske? Det er mange høye blonde øst europeere. 

Anonymkode: 0a768...6b0

• Liker 3
Skrevet

Det blir vel litt det samme som å spørre om om kvinner kunne valgt på øverste hylle, ville de da ha valgt en høy, solbrun, kjekk mann med six-pack, mørkt hår, brune øyne, som kommer fra Spania? Mange hadde nok valgt det, men jeg skal love deg at det ikke gjelder alle, eller engang de fleste ;) Bare sånn for å sette det i perspektiv så er min drømmemann, rent utseendemessig, mellom 1.75 og 1.80 høy, litt myk i kroppen (dvs. ikke overvektig, men ikke så trent at det er synlige muskler overalt heller), skjegg og gjerne langt hår. På samme måte vet jeg om plenty med mannfolk som har en liten brunette med 3-6 ekstra kilo på kroppen som sin drømmedame!

• Liker 3
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Om jeg kunne valgt hvilken som helst kvinne så ville dette vært i nærheten av noe som dette

16804261_1466056323427602_46085519269078

Skrevet

nei

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Om jeg kunne valgt hvilken som helst kvinne så ville dette vært i nærheten av noe som dette

Hvem er hun?

Anonymkode: 163b5...520

AnonymBruker
Skrevet

Holde i kolben og ikke i stetten - ikke særlig finesse selv om hun så grei ut. 

Anonymkode: 8169f...c4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn svenske blondiner.

Anonymkode: 6331d...e66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, vscare skrev:

Det blir vel litt det samme som å spørre om om kvinner kunne valgt på øverste hylle, ville de da ha valgt en høy, solbrun, kjekk mann med six-pack, mørkt hår, brune øyne, som kommer fra Spania? Mange hadde nok valgt det, men jeg skal love deg at det ikke gjelder alle, eller engang de fleste ;) Bare sånn for å sette det i perspektiv så er min drømmemann, rent utseendemessig, mellom 1.75 og 1.80 høy, litt myk i kroppen (dvs. ikke overvektig, men ikke så trent at det er synlige muskler overalt heller), skjegg og gjerne langt hår. På samme måte vet jeg om plenty med mannfolk som har en liten brunette med 3-6 ekstra kilo på kroppen som sin drømmedame!

Ååh, de blir sveipa til høyre på tinder for å si det sånn!

Anonymkode: 2a1e3...974

AnonymBruker
Skrevet

Nei naturlige brunetter på 180, med knall isblå øyne - da smelter jeg og faller sammen som en sekk.

Anonymkode: 960db...75a

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Svensk? Hva er galt med en norsk blondine da?? :frkk:

Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Har de norske jentene Volvo?

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Har de norske jentene Volvo?

Nei, de norske jentene kjører Tesla. 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Nei, de norske jentene kjører Tesla. 

:nordvesta:

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, canacas skrev:

Høy og blond er da minst like mye norskt som svensk. Mulig vi norske er hakket smartere da, har ikke samme behov for å fremstå som "dum og blond"... (ref svenske Hollywoodfruer m.fl.) Mulig det er avskrekkende for mannfolka??:laugh: Karrierekvinner i tillegg til høy og blond...

Som høy og blond så får jeg en del oppmerksomhet ja, men det gjør da venninner jeg har som er brunetter også. Det eneste jeg ser er at de som er overvektig nok kan få litt mindre oppmerksomhet (og da snakker jeg om mer enn et par kg ekstra).

Anonymkode: 9a2be...672

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Nope. Men (nordiske) brunetter derimot ...

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er hun?

Anonymkode: 163b5...520

Josefine Preuß ( tysk skuespiller )

Skrevet

Mitt svar til hovedinnlegg:

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...