Gå til innhold

Er rumpe på menn viktig ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er rumpe på menn viktig? Altså stor/liten? Tiltrekkende ?

Anonymkode: 3770a...223

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt av rumpa til en mann, det er mer viktig for meg å se at han kan bevege hoftene, og ikke er helt stiv.........

Anonymkode: ade6b...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men låra derimot... Elsker kraftige lange mannlår! :wow:

Anonymkode: 0cf84...dbf

• Liker 1
Skrevet

Ja, uten rumpe blir det jo vanskelig for mannen å sitte. Og en mann som står og går hele tiden blir jo fryktelig slitsomt og masete  og å sitte på kne er upraktisk når han skal spise og sånt. Så, ja rumpe er viktig både for menn og kvinner. ;) 

• Liker 3
Skrevet

Elsker små, faste og hårløse manneromper! :wow:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, trent og hårløs.

Anonymkode: ac995...71a

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Salka skrev:

Ja, uten rumpe blir det jo vanskelig for mannen å sitte. Og en mann som står og går hele tiden blir jo fryktelig slitsomt og masete  og å sitte på kne er upraktisk når han skal spise og sånt. Så, ja rumpe er viktig både for menn og kvinner. ;) 

Du skal få en sjanse til for å svare på spørsmålet ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nija. det er viktig at det ikke er stygg og skitten. 

Anonymkode: 98080...2af

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei. 

Anonymkode: b7c17...30d

Skrevet (endret)

Jeg bryr meg faktisk litt. Den må ikke se ut som en jenterumpe, altså rund og feit. Og hoftene må heller ikke være brede. Liker heller ikke dvaske damelår på menn. 

Små, søte, faste mannerumper er hot. Men viktigste er at den ikke ser ut som en jenterumpe. Det er ikke hot. 

Endret av Ramona
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ramona skrev:

Jeg bryr meg faktisk litt. Den må ikke se ut som en jenterumpe, altså rund og feit. Og hoftene må heller ikke være brede. Liker heller ikke dvaske damelår på menn. 

Små, søte, faste mannerumper er hot. Men viktigste er at den ikke ser ut som en jenterumpe. Det er ikke hot. 

Samme her. Feminine brede hofter på menn er av tennende...

Anonymkode: 27d9d...cae

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ramona skrev:

Enig.

Bryr meg ikke så lenge den ligner en mannerumpe 😉

Anonymkode: 598e7...69b

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Ramona skrev:

Hm. Ei stor sprettrumpe da? 

Skrevet

Jeg setter pris på en fin stuss, men viktig er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, trent rumpe er ganske viktig. Trenger ikke være gedigen (egentlig helst ikke), men fast og ikke flat. Er ikke så glad i mye hår heller 🙉

Anonymkode: 22095...8ea

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Ei stor sprettrumpe da? 

Hvor stor? Da er det ekstra viktig at hoftene er smale. Ellers kan det bli en lættis—Kim K—rumpe på en mann

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Data en fyr som hadde en sinnsykt deilig og fast "knebøy-rumpe". Da han lå over meg i misjonær så måtte jeg bare ta på den 🙊🙊

Anonymkode: 7d3af...30d

AnonymBruker
Skrevet

Å ja! Elsker mannerumper! Muskulløse, struttende mannerumpe, nam! Jeg klår så det holder på min kjæres rumpe.

Anonymkode: b4666...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...