Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du har jobbet eller jobber i matbutikk, hva er det du liker eller likte best med jobben, og hva dårligst?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: d6c95...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste: du tar aldri med jobben hjem. Når du er ferdig er du ferdig.  Dessuten er det deilig å slippe å finne frem antrekk hver dag, men bare ta på uniformen. Ofte får man godt miljø og mye til felles med kollegaene, som interne kundevitser og konkurranser om å kunne flest frukt-koder).

Verste: tja... kundene? Å bli kjeftet på og ikke kunne si særlig i mot, bare å klistre på seg service-smilet. Kjipt at mange ser ned på de i butikk, og tror de har skyld i alt som går galt (utsolgte varer, for lite penger i kassa til å gi ut noe ekstra, når bankterminalen streiker...)

Og så kan det være dårlige arbeidstider, mye helg/kveld. Og lønna...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man føler at man dør litt etter litt for hver dag som går

Snike med seg svinnmat

Anonymkode: 0b5eb...7ec

AnonymBruker
Skrevet

Best: her vil jeg si kundene! Utrolig mange hyggelige kunder. For ikke å snakke om alle de kjekke mennene man ser i løpet av en dag 😉 

Verst: arbeidstidene og hvordan systemet er lagt opp. At butikksjefer er noen egosentrerte mennesker som kun tenker på penger, resultater, og ikke ser den råflinke ansatte som får møkkajobbene gjort, og er butikkens blide fjes utad. 

Ja også verdens sureste kollega men det kan man vel få overalt. 

Anonymkode: 26866...5a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, globalagogo skrev:

Beste: du tar aldri med jobben hjem. Når du er ferdig er du ferdig.  Dessuten er det deilig å slippe å finne frem antrekk hver dag, men bare ta på uniformen. Ofte får man godt miljø og mye til felles med kollegaene, som interne kundevitser o

Jeg visste det! Dere sitter å driter oss ut på bakrommet!

Anonymkode: 62248...6e5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker om enkelte kunder ja😫

Anonymkode: 78371...458

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om vi gjør. Mennesker kan være helt motbydelige 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er arbeidstidene, tunge løft ved varepåfylling og at det fort blir ensformig. Tror at dersom jeg hadde jobbet i butikk på fulltid, hadde jeg nok konstant gått rundt og tenkt "er dette alt jeg skal gjøre resten av livet?".

Det beste synes jeg faktisk er kundene og servicedelen, er veldig glad i å sitte i kassen. Selvfølgelig er det ikke alle kundene som er like hyggelige, men de aller fleste er ok. 

Anonymkode: 5c8af...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...