AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Da har jeg greid det igjen, glemmer at den ligger i baklomma før det er for sent...Den var nok i do i ca 15-30 sek før jeg fikk den opp, hadde kun 15 min før skolen begynte så det eneste jeg rakk var å tørke, hårføne litt og slenge den i ris. Når jeg tok den opp at do så den ut til å fungere fint, men jeg skrudde den av for sikkerhetsskyld. Tenkte å la den ligge i ris i 2 døgn. Det jeg lurerer på, er at dersom den virker fin om 2 dager, kan jeg bare bruke den da? Eller må jeg skaffe meg ny? Kan det liksom være farlig å bruke den (dersom den feks har tatt inn vann? Setter også pris på andre tips! Grunnen til at jeg fikk denne telefonen (6S), er at jeg mista min forrige telefon (5S) i do, og den fikk jeg igjen pga jeg mista 4S'en i do, så dette er virkelig et håpløst problem jeg har Men, de to sa god natt med en gang jeg tok dem opp fra vannet, de kortslutta også var det ikke noe mer. Siden iphonen nå fortsatt var på og så ut som den fungerte fint, så skulle jeg tro det går bra, men har dessverre ikke peiling på dette selv om jeg nå har klar å gjøre det et par ganger, så setter pris på alle tips. PS- tok ut sim-kortet når jeg kom hjem fra skolen, er det fare for at det også er ødelagt? Anonymkode: 037b3...b4f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Mistet iphone i do, veldig lik situasjon som din. Bra du skrudde den av, det er viktig. Jeg lot den også ligge i ris i 2 døgn etter å ha tørket den litt. Min fungerer helt fint nå, kun høytaleren som ikke er like god (ikke så høy makslyd som før, men fungerer fortsatt noenlunde bra). Ellers er den akkurat som før, så det kan gå bra. Kanskje et halvt år siden jeg mistet den i do nå. Anonymkode: 34455...262
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Bare skru den på og test. Og slutt å ta tlf i baklomma 😊 Anonymkode: 96796...7cd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistet iphone i do, veldig lik situasjon som din. Bra du skrudde den av, det er viktig. Jeg lot den også ligge i ris i 2 døgn etter å ha tørket den litt. Min fungerer helt fint nå, kun høytaleren som ikke er like god (ikke så høy makslyd som før, men fungerer fortsatt noenlunde bra). Ellers er den akkurat som før, så det kan gå bra. Kanskje et halvt år siden jeg mistet den i do nå. Anonymkode: 34455...262 ok. Dumt med lyden, men det kunne vært verre. Anonymkode: 037b3...b4f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare skru den på og test. Og slutt å ta tlf i baklomma 😊 Anonymkode: 96796...7cd må slutte med det, ja:p Anonymkode: 037b3...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå