Gjest Margit Spat Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Er det noen som følger med på 71 grader nord denne sesongen? Jeg vet at mange synes serien er oppbrukt, men jeg liker den egentlig fremdeles, i alle fall når det er med kjendiser. Nå på søndag fikk jeg dessverre ikke med meg episoden som gikk, og jeg kan ikke huske å ha sett noe om det på nett. Er det noen som fikk med seg hvem som gikk ut? Tror det skulle være to stykker.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Det var dessverre Svein som gikk ut. Programmet er overhodet ikke oppbrukt Beste programmet. Fantastisk natur og lite intriger. God tv synes jeg Anonymkode: 66eb9...f3f 1
Gjest Margit Spat Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Var det bare Svein som gikk ut? Jeg synes da så tydelig det ble sagt at det var to som skulle ut? Synd han gikk ut, for øvrig. Jeg fikk et overraskende positivt inntrykk av ham i de første episodene.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 Det var bare han som gikk ut Svein er veldig ålreit han. Kjenner han personlig da han har vært sammen med min beste venninne i lengre tid. Han er ikke som har var på "charterfeber" for å si det sånn Veldig ålreit type faktisk Anonymkode: 66eb9...f3f
Gjest Margit Spat Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 OK, da husket jeg nok feil ang hvor mange som skulle ut. Takk for svar Håper det går bedre med beina til Svein! Godt å høre at han er en hyggelig kar!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 Det skulle være to som gikk ut, men så ble konkurransen om "nest sisteplass" så jevn at det ikke gikk å skille mellom dem, så det var bare Svein som gikk ut. De finner nok en annen anledning til å sende ut to, hvis ingen trekker seg i løpet av sesongen. Anonymkode: d57f2...42a
makkapakka Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Syns faktisk denne typen 71 grader nord som går nå er grei serie, den eneste som stresser er Hetland resten har beina på jorda
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 Ole Martin Årst og Samantha fikk delt andreplass, så da gikk begge to videre. Har ikke sett så mye på før, men denne sesongen synes jeg er kjempebra! Misunnelig på alle de flotte stedene de får oppleve.. Virker som de har et fint samhold også, og harmer fokus på at alle skal gjennomføre enn å vinne Synes de med høydeskrekk imponerer, de har gjennomført flere luftige oppgaver! Anonymkode: d5929...df6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #9 Skrevet 14. mai 2017 Fikk ikke sett i dag.. er det noen som kan fortelle meg hvem som gikk ut? Anonymkode: 9be30...3dc
Meadow Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk ikke sett i dag.. er det noen som kan fortelle meg hvem som gikk ut? Anonymkode: 9be30...3dc Alexandra
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 4 minutter siden, Meadow skrev: Alexandra Takk 👍 Anonymkode: 9be30...3dc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #12 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har egentlig gått lei av dette showet, for lenge siden. Så jeg følger ikke med lenger, selv om det er noen "kjendiser" med. Hver eneste episode er jo veldig likt. Deltakerne befinner seg i ett eller annet område, og så skal de ta seg fra A til B. I neste episode er deltakerne i ett helt annet område, og skal finne frem fra ett punkt til ett annet.... Hva slags områder de befinner seg i, samt hva slags transportmiddel (kano / kajakk, sykkel, ski, få på beina) kan jo variere litt da. Men dette er vel omtrent den eneste forskjellen? Anonymkode: f5594...3f2
tdm900 Skrevet 19. mai 2017 #13 Skrevet 19. mai 2017 På 28.3.2017 den 22.01, Margit Spat skrev: Er det noen som følger med på 71 grader nord denne sesongen? Jeg vet at mange synes serien er oppbrukt, men jeg liker den egentlig fremdeles, i alle fall når det er med kjendiser. Nå på søndag fikk jeg dessverre ikke med meg episoden som gikk, og jeg kan ikke huske å ha sett noe om det på nett. Er det noen som fikk med seg hvem som gikk ut? Tror det skulle være to stykker. Jeg ser og på den, både den på høsten og kjendisrunden som avsluttes på søndag😊👍
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #14 Skrevet 22. mai 2017 Var det selve finalen, som ble sendt søndag kveld? Jeg fikk faktisk med meg en del av episoden. Det var kanskje tre eller fire personer som skulle gå en lang tur, hver for seg. Den som kom aller først frem, var sikret en plass i finalen? Men måtte ikke de to eller tre andre kjempe mot hverandre, for å finne ut hvem som skulle få den andre plassen i finalen? Anonymkode: f5594...3f2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #15 Skrevet 22. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det selve finalen, som ble sendt søndag kveld? Jeg fikk faktisk med meg en del av episoden. Det var kanskje tre eller fire personer som skulle gå en lang tur, hver for seg. Den som kom aller først frem, var sikret en plass i finalen? Men måtte ikke de to eller tre andre kjempe mot hverandre, for å finne ut hvem som skulle få den andre plassen i finalen? Anonymkode: f5594...3f2 Det var finale på søndag, ja. 2 av 3 fikk konkurrere i selve finalen på Nordkapp-platået. De skulle derfor konkurrere en mot en, om å bli de to første til Nordkapp-platået. Mot målet var det lagt inn noen kriterier ang hjelpemidler, ekstravekt osv. De måtte blant annet benytte seg av to hjelpemidler og Grace fikk bare benyttet ett, dermed røyk finalen for henne. Anonymkode: 6eafb...ead
JackIost Skrevet 23. mai 2017 #16 Skrevet 23. mai 2017 Synes finalen var litt teit, da det vel var tipping/flaks son avgjorde. Var det noen måte å vite sikkert om det var 9,3 km eller 9,8 km osv? Fulgte bare med på slutten, så vet ikke om de hadde fått opplyst distansen på en eller annen måte i forkant. Liker ikke at konkurranser har så stor grad av flakselement i seg, da kunne de like gjerne trukket lodd om seieren
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #17 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, JackIost skrev: Synes finalen var litt teit, da det vel var tipping/flaks son avgjorde. Var det noen måte å vite sikkert om det var 9,3 km eller 9,8 km osv? Fulgte bare med på slutten, så vet ikke om de hadde fått opplyst distansen på en eller annen måte i forkant. Liker ikke at konkurranser har så stor grad av flakselement i seg, da kunne de like gjerne trukket lodd om seieren Alle finaler i 71 grader nord avgjøres på denne måten. Helt ok! Anonymkode: 6eafb...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå