Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2002 #1 Skrevet 29. juli 2002 min mann er 30 ar. han liker ikke a slikke meg! han sier at han bare ikke liker det, sa jeg skal ikke tvinge han til det hvis han ikke vil. men jeg suger han ofte, og foler som om jeg ikke far noe igjen for det. hvordan kan jeg fa han pa andre tanker? jeg har god hygiene, er ren og barbert...
Gjest Janna Skrevet 29. juli 2002 #3 Skrevet 29. juli 2002 Hvis han er glad i sjokolade eller jordbærsaus, kan du jo prøve å smøre deg med det før du spør om han har lyst til å smake en ny dessert :blunke:
waco Skrevet 29. juli 2002 #4 Skrevet 29. juli 2002 Jeg tror ikke din mann er alene om å ha det sånn. En liten undersøkelse i bekjentskapskretsen og generell syting fra mange damer, må jeg nok fastslå at det er desverre er mange gutter som ikke liker å slikke dama. Og jeg tror nok de fleste også vet hvorfor det er sånn, så det behøver vi ikke gå nærmere inn på nå.
Twen Skrevet 29. juli 2002 #5 Skrevet 29. juli 2002 Beklager Waco, men jeg vet ikke hvorfor det er så mange menn som ikke liker å slikke damene sine, så jeg hadde satt pris på om du ville dele din informasjon med meg. Jeg for min del har fått den motsatte oppfatningen...
waco Skrevet 29. juli 2002 #6 Skrevet 29. juli 2002 Tja, nå vet ikke jeg om du har lyst til å slikke ei annen dame, men hold gjerne fantasiene dine for deg selv. Det er mange årsaker til at menn stort sett slikker for å hypnosere dama noen minutter, men jeg forstår ihvertfall ikke. Det er typisk jenter å klage på meg når jeg er ærlig og sier at jeg aldri har synes om å sleike ei dame.
Twen Skrevet 29. juli 2002 #7 Skrevet 29. juli 2002 Men det at DU ikke liker det betyr ikke at andre menn ikke liker det... Og du ga meg ikke svar på det jeg lurte på da. Hvorfor liker ikke menn å slikke damer? Det store flertall innpå KG ville vel bevise det motsatte ville jeg tro.
Majken Skrevet 29. juli 2002 #8 Skrevet 29. juli 2002 Syns man skal respektere at den andre parten ikke vil, og ikke lokke med det ene og andre.
waco Skrevet 29. juli 2002 #9 Skrevet 29. juli 2002 Twen, du trenger ikke bli sur på meg, det er ikke jeg som har bestemt at det skal være sånn. Grunnen til at jeg ikke liker det, er at jeg synes det er unaturlig.
Twen Skrevet 29. juli 2002 #10 Skrevet 29. juli 2002 Jeg er ikke sint på deg, Waco. Ville bare at du skaulle fortelle meg grunnen til at de fleste menn ikke liker å slikke en dame. For den kjenner ikke jeg til.
waco Skrevet 29. juli 2002 #11 Skrevet 29. juli 2002 Nei og du tror jo ikke på meg, så hva kan jeg si da? Du har jo bestemt deg for at jeg tar feil, du innrømmer jo til og med at du ikke lytter. Jeg som en mann burde vært bevis nok for at jeg vet hva jeg snakker om. Men det ser ut til at jeg kan prøve å forklare en aller siste gang, ville du blitt slikket av alle menn? Waco Deler slettet. Det var det med å holde seg til sak da, Waco..Hege (mod.)
Twen Skrevet 29. juli 2002 #12 Skrevet 29. juli 2002 Deler slettet. Hege (mod.) Når du skriver: "Og jeg tror nok de fleste også vet hvorfor det er sånn, så det behøver vi ikke gå nærmere inn på nå." Og jeg da etterpå sier at jeg ikke vet hvorfor og vil gjerne at du skal fortelle meg det, så blir du sint og kaller meg teit...! Du forklarer for deg selv at du ikke liker det fordi du synes det er unaturlig. Greit nok. Men hva med alle de andre guttene du prater for? Hva er grunnen? Jeg har bare møtt gutter som elsker det, men vil gjerne høre fra de som ikke liker det også.
@lfa Skrevet 29. juli 2002 #13 Skrevet 29. juli 2002 Waco:Å kalle noen teit, er ikke akkurat særlig saklig og gjennomtenkt.... Velger å la min moderatorkollega bruke redigeringsknappene....
waco Skrevet 29. juli 2002 #14 Skrevet 29. juli 2002 Selvfølgelig @lfa at jeg ikke tenkte på det, vi kjenner jo hverandre dødsgodt her inne og hva ukjente mennesker sier på nett er jo noe av det viktigste som fins. Twen, nå vet ikke jeg hvor mange menn som har slikket deg, men jeg kan love deg at med meg og iblant mine kamerater, så er slikking nok noe vi gjør i begynnelsen, for de færreste gutter liker egentlig å slikke. Selvfølgelig vil ikke du tro på meg og det er vel ganske vanlig for noen å forkasta fakta. Man blir ikke akkurat respektert hvis du skjønner hva jeg mener Twen
Kevin Skrevet 29. juli 2002 #15 Skrevet 29. juli 2002 Personlig skjønner jeg ikke at noen ikke vil gi sin kjære den gleden, men det er jo i det hele tatt kun snakk om preferanser. Elsker å se min kjære bukte og vri seg under bevegelsene til tunga mi, og det er jo absolutt ikke noe ekkelt med det! Det smaker og lukter godt om dama er nydusja! Dersom du føler at du ikke får noe igjen for det, ville jeg ha inndratt hans privilegie også. Slutt med sutting for din del også. Sex skal være en gjensidig nytelse og dersom den ene parten føler seg snytt, vil dette føle til misnøye. Dama mi suger meg utrolig sjelden hun, men det hindrer ikke meg i å slikke henne! Men det er jo nettopp fordi jeg liker det så godt selv. Ellers hadde ikke jeg gjort det så ofte heller....
Gjest MANNfor69 Skrevet 29. juli 2002 #16 Skrevet 29. juli 2002 Som de fleste som frekventerer dette forum vet vi at Waco kverulerer med de fleste - på godt og vondt Hvis det er noen andre enn moderatorene som kommer opp med en påståand, er man garantert et svar av motsatt betydning fra Waco. Slikking av et herlig vått og rent kvinnekjønn er bare topp. Og som Kevin sier, å ha en kvinne buktende under seg - hvor man føler at hun er heeelt med - det er bare kjempebra. Nå venter vi andre bare på at Waco skal svare på spørsmålet han fikk. Vrir seg unna er hva han gjør - når han ikke får det som han vil
Piano Man Skrevet 29. juli 2002 #17 Skrevet 29. juli 2002 Som en av gutta her inne vil jeg bare si at det å slikke jenta si er toppers. Når jeg tenker på det bruker jeg få vann i munnen. Får lyst til å "spise henne opp". Tror ikke Waco er representativ!!!
Gjest eminel Skrevet 29. juli 2002 #18 Skrevet 29. juli 2002 For meg er det omvendt, jeg nekter han å slikke meg... Og det gjelder også uansett hvor nyvasket og nybarbert jeg er - det går bare ikke! :oops: Jeg har derimot ingenting i mot å suge han
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #20 Skrevet 30. juli 2002 gutt21 liker heller ikke å slikke, greit med jomfru jenter, men å stappe tunga der en annen mann sin sæd har vært blir eg kvalmen av..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå