Gå til innhold

Skal slanke meg- trwnger hjelp til kosthold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 år og veier 59 kg og er 160 cm   høy. Målet er å gå ned til 52 kg. Kan noen hjelpe meg med kostholdet? Har en jobb h or jeg går og står en del. Hjemme gjør jeg en del husarbeid. Jeg er opptatt av av å spise næringsrik mat og ren mat. Spiser hverken godis eller drikker noe særlig juice, driller aldri juice. Trener ikke. Men skjønner ille hvorfor jeg ikke går ned noe som helst, ikke spiser jeg mye heller. Passer også på å få i meg fett i mindre mengder via avokado eller nøtter. Veldet også alltid grove kornprodukter. Setter pris på om noen vil hjelpe meg. Er fullstendig klar over at jeg har en normal vekt i dag som er sunn, men trives overhodet ikke med denne vekta og føler meg så mye bedre med noen kilo mindre. 

Anonymkode: 9afd2...010

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Start å tren moderat, prøv å dropp saus o.l. Meieriprodukter kan du også prøve å unngå (mye hormoner som er laget for at kuføll skal gå opp typ 300kg på et par måneder). 

Anonymkode: dcda6...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Prøv paleo :) 

Anonymkode: 41b75...742

Skrevet

Jeg vil anbefale å få oversikt over hva du egentlig putter i deg. Skriv en logg på alt du putter i munnen. Har du ikke så skaff deg en digitalvekt. Du må få kontroll på kaloriinntaket ditt, det vil i hvert fall gjøre det veldig enkelt å forholde seg til for din del. 

Du kan selvfølgelig prøve å gjøre små endringer i kostholdet ditt om du har et som er nogenlunde stabilt. F.eks kutt ned på ris, pasta og andre karbohydratrike ting og ersatatt det med f.eks mer grønnsaker, salat, poteter osv. Spis magrere kjøtt om du spiser mye fete produkter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer også på å ta til meg lite saus osv. Men spiser en del meieriprodukter som cottage cheese mager, gresk yoghurt. Spiser egg. Spiser veldig lite pasta, brød og poteter. Kanskje jeg spiser for mye meieriprodukter da? Eller at jeg generelt spiser for lite ? Hmmm TS

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start å tren moderat, prøv å dropp saus o.l. Meieriprodukter kan du også prøve å unngå (mye hormoner som er laget for at kuføll skal gå opp typ 300kg på et par måneder). 

Anonymkode: dcda6...7c0

Kuføll?! Sorry, men :hoho::hoho::hoho::skratte: 

Hester føder føll, kyr føder kalver! 

Og i tilfelle noen kommer med argumentet om at folk fra byen ikke vet sånt er jeg født og oppvokst i Oslo...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å gå med kaloriunderskudd hver dag :)

Anonymkode: b4300...5b8

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg passer også på å ta til meg lite saus osv. Men spiser en del meieriprodukter som cottage cheese mager, gresk yoghurt. Spiser egg. Spiser veldig lite pasta, brød og poteter. Kanskje jeg spiser for mye meieriprodukter da? Eller at jeg generelt spiser for lite ? Hmmm TS

Tell kaloriene dine i en periode så finner du ut av hvor mye du spiser.

Anonymkode: bda1d...b7e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 36 år og veier 59 kg og er 160 cm   høy. Målet er å gå ned til 52 kg. Kan noen hjelpe meg med kostholdet? Har en jobb h or jeg går og står en del. Hjemme gjør jeg en del husarbeid. Jeg er opptatt av av å spise næringsrik mat og ren mat. Spiser hverken godis eller drikker noe særlig juice, driller aldri juice. Trener ikke. Men skjønner ille hvorfor jeg ikke går ned noe som helst, ikke spiser jeg mye heller. Passer også på å få i meg fett i mindre mengder via avokado eller nøtter. Veldet også alltid grove kornprodukter. Setter pris på om noen vil hjelpe meg. Er fullstendig klar over at jeg har en normal vekt i dag som er sunn, men trives overhodet ikke med denne vekta og føler meg så mye bedre med noen kilo mindre. 

Det er vanskelig å se, ut i fra hva du skriver, hvor du skal gjøre endringer i kostholdet. Hvorfor legger du ikke i stedet litt krutt på å trene?

Anonymkode: 0dbd2...0cd

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å se, ut i fra hva du skriver, hvor du skal gjøre endringer i kostholdet. Hvorfor legger du ikke i stedet litt krutt på å trene?

Anonymkode: 0dbd2...0cd

Bør vel trene, men aldri likt å trene egentlig, samt travel hverdag med barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan lese litt på denne siden og finne gode tips til et kosthold som passer nettopp for deg og din livsstil.

http://slanking.mattips.org/index.htm

Anonymkode: 54784...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...