Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter to år med prøving, fikk jeg i dag 10 dpo (ettermiddagsurin) svake streker på billigstrimmel og på billig stav. men clearblue plus var negativ.... Men har testet igjen med stav i kveld og den viser også en svak strek.. Jeg begynner alltid å spotte den 27 i hver mnd, men ikke denne gangen. jeg håper selvsagt at jeg får en sterke strek i morgen. Men... jeg har så SINNSYKE menssmerter :( og dette kan da umulig være vanlig? har alltid menssmerter, men da litt mer murringer.. denne dagen her har det vært helt ekstremt og vondt.... Er det noen som har hatt kraftige smerter i begynnelsen av svangerskapet? nå er det jo ikke sikkert at jeg er gravid, men fint å vite dersom det er andre som har hatt menssmerter av en annen dimensjon tidlig i svangerskapet... :) 

Anonymkode: b9e1f...651

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mensensymptomer som vanlig (mensensmerter, murringer i magen, vondt i hodet, ømme bryst) da jeg skulle få mensen, men den kom ikke. Var gravid selvom jeg var overbevist om at jeg skulle få mensen hvert øyenblikk. Krysser fingrene for deg og håper det blir en liten prins eller prinsesse på dere <3 

Anonymkode: 3e2cb...a26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det er helt ekstremt vondt er ikke vanlig, tenker i retning svangerskap utenfor livmoren.. Det kan også være en begynnende SA uten at jeg vil skremme deg unødig. Ingen blødninger? Ville tatt en telefon til legevakten for å eventuelt utelukke svangerskap utenfor livmoren. 

Har du fått svak strek så er du jo etter all sannsynlighet gravid. 

Anonymkode: 559e0...8c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe du skremmer meg ikke, jeg er forberedt på det værste. jeg blør ikke,  men jeg har sånn mensensmerter bare at det er litt værre enn jeg pleier å ha.. ikke sånn at jeg sitter og skriker av smerte, men det er skikkelig ubehagelig!! 
Jeg tror jeg bare venter noen få dager til å ser om jeg får mensen eller ikke, kjennes ut som den er like rundt hjørnet! Men takk for erfaringer! Det hjelper faktisk å høre med andre hva de tenker :ninuskapus: så takk til begge to!

Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe du skremmer meg ikke, jeg er forberedt på det værste. jeg blør ikke,  men jeg har sånn mensensmerter bare at det er litt værre enn jeg pleier å ha.. ikke sånn at jeg sitter og skriker av smerte, men det er skikkelig ubehagelig!! 
Jeg tror jeg bare venter noen få dager til å ser om jeg får mensen eller ikke, kjennes ut som den er like rundt hjørnet! Men takk for erfaringer! Det hjelper faktisk å høre med andre hva de tenker :ninuskapus: så takk til begge to!

Ts

Krysser fingrene for at alt går bra!  At du ikke blør er i alle fall positivt. :hug:

Anonymkode: 559e0...8c3

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Jeg hadde nøyaktig slike ubehageligheter når jeg ble gravid!
Våknet mitt på natten når jeg var 11 DPO med fryktelig vonde murringer. Aldri hatt tilsvarende. Dette var IVF, så jeg ringte klinikken dagen etterpå og forklarte hva jeg hadde opplevd. Dette da jeg på samme måte som deg var veldig redd for hva dette kunne være. Sykepleieren mistenkte sterkt at jeg faktisk var gravid, og det stemte :)

Masse lykke til, håper du får en positiv test om noen dager :) 

Anonymkode: 68b53...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kraftige menssmerter nær jeg er gravid. Lykke til!

Anonymkode: b3d32...143

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk et tydelig kryss på clearblue i dag, så begynner virkelig å tro det... Murringene er der fremdeles, og er vonde.. men har hørt med noen venninner (og dere da selvsagt) at de også har hatt kraftige menssmerter rundt ikm når de har vært gravid.. jeg får bare smøre meg med tålmodighet :ninuskapus:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...