AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 En på jobben forteller stadig historier om nybegynnere, og ler rått av hvor dårlige de er til å følge takt eller hvor svake de er. Jeg møter stort sett bare positive folk, som munter opp. Men har blitt redd for å møte henne, i mine utrendy treningsklær og altfor store mage. Anonymkode: be175...ebb
Gjest puttee Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Drit i henne og andre av samme slag. De har bare mindreverdighetskomplekser og tar det ut på andre. Tren og kos deg
Lurium Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 De fleste på treningsstudio er helt vanlige folk. Så lenge man er hensynsfull til at andre også trener der blir man ikke lagt merke til på en negativ måte. Jeg må si at hun fra jobben din høres veldig overfladisk ut hvis hun har bygget egoet sitt på hvem hun er på trening. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 Det er da ikke normalt å le av nye folk på treningssenteret, alle har vært nye en gang? De aller fleste bryr seg kun om sin egen trening og enser ikke andre et blikk med mindre det er for å få tips Anonymkode: 46937...022
mandel92 Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Jeg tenker aldri på hva andre driver med på treningssenteret, med mindre de gjør noe veldig merkelig, eller om de bare tar selfier i speilet. Men jeg skal innrømme at jeg blir litt flau over meg selv når jeg må ha apparatene stilt inn på det letteste fordi jeg er så svak.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 Jeg synes selv det var pinlig å begynne. Tenkte at alle så på meg og tenkte at jeg ikke passet inn der 😝 Men nå som jeg har vært det en stund vet jeg jo at det går alle slags folk på treningssenteret, og de aller fleste er opptatt med å passe sine egne saker til å bry seg - meg selv inkludert. Dessuten - jeg aner ikke hvem som er nye! Selv om vi ikke har vært der samtidig før, kan de godt ha vært der lenger enn meg Anonymkode: 463a5...bc9
Cata Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Jeg syntes nok det var pinlig første gang jeg satte mine ben på et treningssenter, men det var noe som satt i mitt hode og ikke noe som var forårsaket av omgivelsene. Jeg har muligens vært heldig, men jeg har aldri truffet utrivelige mennesker på de sentrene jeg har trent. De fleste har nok med seg selv og bryr seg ikke med meg, og de som jeg treffer jevnlig nikker og smiler høflig når de ser meg og så fortsetter begge parter med sitt.
Minlillesky Skrevet 28. mars 2017 #8 Skrevet 28. mars 2017 Ikke pinlig i det hele tatt Det jeg synes er pinlig er de som tilbringer mer tid foran speilet med mobilen for å ta selfie osv enn å trene. For ikke å glemme de som er der bare for å henge, prate (som oftest fjortiser osv) Skjønner meg på de som deltar i fitness konkurranser og at man av og til ønsker å kikke på musklene og hva man har oppnådd. Men det går en grense...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 Kollegaen din høres helt idiot ut! Jeg er ivrig bruker av treningssenter, og bryr meg aldri med hva andre holder på med eller hvordan de ser ut. De fleste konsentrerer seg om sin egen trening; vi er der for å trene, ikke for å dømme andre. Anonymkode: 9214f...696 1
Gjest Froning Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: En på jobben forteller stadig historier om nybegynnere, og ler rått av hvor dårlige de er til å følge takt eller hvor svake de er. Anonymkode: be175...ebb Klassisk gymidiot. De fleste er heldigvis på treningsenteret for å fokusere på seg selv
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En på jobben forteller stadig historier om nybegynnere, og ler rått av hvor dårlige de er til å følge takt eller hvor svake de er. Jeg møter stort sett bare positive folk, som munter opp. Men har blitt redd for å møte henne, i mine utrendy treningsklær og altfor store mage. Anonymkode: be175...ebb Det må være slitsomt å være så usikker på seg selv at man leter etter feil hos andre. Folk flest er ikke sånn. Jeg husker jeg synes det var skummelt de første gangene, men den skrekken går fort over. Nå er jeg bare i min egen verden. Anonymkode: 30181...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå