Ottine Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva synes du om julereklamene på TV? Jeg må alltid humre litt når jeg ser det "snakkende juletreet" og snømaskinen i Rema 1000 reklamen! Herlighet, for et opplegg... Har du noen "julefavoritt"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 Den remareklamen, og Hollydays are coming (cola)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #3 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg måååå ha den cola reklamen hvis ikke er det ikke jul..ble nesten redd i år da den andre dumme cola reklamen kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2004 #4 Del Skrevet 18. desember 2004 og Hollydays are coming (cola)! Ja, den er min favoritt, gir meg skikkelig julestemning. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 18. desember 2004 #5 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja, den er min favoritt, gir meg skikkelig julestemning. :-) Min også! Åsså er den reklamen Tv2 sender om seg selv og "hva skjer i julen" veldig fin. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. desember 2004 #6 Del Skrevet 19. desember 2004 Savner marsipangris reklamen jeg, har ikke sett den i år lille bø: skvetter hver gang jeg ser avataren din, brukte den for ett par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2004 #7 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg liker de nye jule-reklamene til TVNorge jeg. De hvor de har klippet ut forskjellige kjendiser og limt de inn i "juleland". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. desember 2004 #8 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg liker de nye jule-reklamene til TVNorge jeg. De hvor de har klippet ut forskjellige kjendiser og limt de inn i "juleland". Jeg satt akkurat og snakket med søsteren min om hvor grusome vi syntes de var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 19. desember 2004 #9 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg måååå ha den cola reklamen hvis ikke er det ikke jul..ble nesten redd i år da den andre dumme cola reklamen kom Jeg synes det er ufattelig trist at man må ha colareklame for at det skal bli jul... Det er hvor stor innflytelse den amerikanske og kommersielle kapitalismen desverre har på samfunnet vårt, og på oss og barna våre. Helt ufattelig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. desember 2004 #10 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg synes det er ufattelig trist at man må ha colareklame for at det skal bli jul... Det er hvor stor innflytelse den amerikanske og kommersielle kapitalismen desverre har på samfunnet vårt' date= og på oss og barna våre. Helt ufattelig trist! Det er vel ingenting trist med at den gir julestemning. Den har gått i årevis, og inneholder juleaktig musikk, og bilder. Tror faktisk at den har mistet sitt løp og kjøp budskap fordi den blir sett på som en julestemningbooster, og ikke en salgsreklame av de fleste. For meg representerer den julens glede med å vise familiesamvær, vinterlandskap og ikke minst Julenissen. Da vekkes julestemningen i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå