AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Har alltid slitt med fet og tørr hud i t-sonen, så jeg begynte å bruke denne for noen uker siden og nå har jeg fått fet hud i HELE ansiktet! Nå må jeg fjerne den fete huden hvert 10 minutt......http://m.sephora.com/product/P297516?icid2=skugrid&skuId=1375682 Kommer huden min til å gå tilbake til normalen når jeg slutter med den? Anonymkode: d7428...22b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Jeg leste hunden Aner dessverre ikke noe om kremen ts. Anonymkode: ef765...aa9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 Det er nok pga feil pleie. Vet ikke om det bedres 100% av å slutte på kremen. Du bør nok finne et bedre egnet produkt. Anonymkode: a63f2...3b7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 Slutt med kremen, huden din vil bli normal igjen, men i verste fall kan det ta en uke Anonymkode: 3b969...5b0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Det er ikke alle produkt som vil fungere på din hud selv om produktet er for din hudtype. Jeg har gått gjennom en hel haug med produkter og ganske mye fungerer ikke, så jeg ville sluttet med kremen ja og sett om du ble bedre. Anonymkode: 386e5...93c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 Vanskelig å finne noe som faktisk gjør huden mindre fet uten å tørke den ut ennå mer, og motsatt.. ts Anonymkode: d7428...22b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Prøv å spise en spiseskje olivenolje hver dag i en ukes tid, kanskje to Anonymkode: 3b969...5b0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #8 Skrevet 29. mars 2017 Det er bare lureri og salgstriks at en krem både skal hjelpe mot tørr OG oljete hud på likt, dessverre. Den du linket til inneholder også noen potente allergener (lavendel f.eks), så kanskje huden din reagerer med å produsere mer olje enn å få en allergisk reaksjon? Jeg ville sluttet med å bruke den, og se om det hjalp. Anonymkode: a62ca...88f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #9 Skrevet 29. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å finne noe som faktisk gjør huden mindre fet uten å tørke den ut ennå mer, og motsatt.. ts Anonymkode: d7428...22b Jeg har også fet hud, og jeg har sluttet å bruke sterke produkter som tørker ut huden. Bruker nå produkter fra Clinique, og de fungerer veldig godt på min hud. Jeg bruker også produkter som tilfører fukt og ikke fett. Blant annet fuktmaske om natten i perioder om huden blir utsatt for mye ytre påkjenninger eller den bare ser tørr ut. Jeg synes det er bedre å kjøpe separate produkt, og ikke et som påstår at de skal gjøre alt. Jeg har som jeg skrev gått gjennom mange ulike produkter, og alle disse sterke produktene er i beste fall bare en quick fix før problemet kommer tilbake. Det er ikke alltid noe som fungerer for en person fungerer for en annen så man må gjerne gjennom litt utprøving. Jeg har lest mange tips rundt omkring på nettet og her, og veldig mye av det fungerer ikke for meg. Anonymkode: 386e5...93c
pessimistisk Skrevet 29. mars 2017 #10 Skrevet 29. mars 2017 Kanskje huden får for lite fukt(i form av vann) og derfor kompenserer med å selv gjøre huden fet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå