Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er 25 år, veldig singel. Alle venna mine har enten kjærester de drar på tur med eller så skal de feriere med egen familie på fjellet. 

Så her sitter jeg. Valget er å enten være igjen i byen jeg bor i og ikke gjøre noe, og bli deppa av det. Eller dra til hjembygda der jeg kan besøke familien men det gjør meg også deppa (for det er bare krangling der og ingenting å gjøre)... 

Så jeg lurer på dere andre skal gjøre? Om noen er i lik situasjon. 

Frister nesten å bare bestille en tur alene et sted. Ta et kitekurs, men det sitter langt inne å gjøre noe alene i påsken. Blir ensom bare av tanken... :( 

Anonymkode: 39493...bce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er altså ment til dere som er single og som er i lik situasjon (altså alene)

(om du skal feriere med familie eller kjæreste er det altså ikke relevant å svare)

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det bypåske. Fast utepils på toppen av Åsen og der blir jeg ikke alene. Veldig poplurt i påsken. Andre utested har påskejam og påskerock. Ellers blir det late dager hjemme. Påskekrimmen er innkjøpt. Skal jobbe til og med onsdag så påsken blir kort.

Anonymkode: 88bdc...0c3

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her blir det bypåske. Fast utepils på toppen av Åsen og der blir jeg ikke alene. Veldig poplurt i påsken. Andre utested har påskejam og påskerock. Ellers blir det late dager hjemme. Påskekrimmen er innkjøpt. Skal jobbe til og med onsdag så påsken blir kort.

Anonymkode: 88bdc...0c3

Høres koselig ut. Jeg er student og kunne ønske jeg fikk jobb i påsken.. Men er ikke alene om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe jobbe jobbe :( 

Anonymkode: dc922...f61

Skrevet

Jeg pleier jobbe litt i påsken for å få inn litt ekstra på røde dager. Viss ikke reiser jeg til stedet jeg originalt kommer fra for noen rolige dager. Pleier også henge med de ledige vennene mine, og ikke minst nyte noen dager helt alene.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frister nesten å bare bestille en tur alene et sted. Ta et kitekurs, men det sitter langt inne å gjøre noe alene i påsken. Blir ensom bare av tanken... :( 

Kitekurs virker jo dødskult så gjør det! 

AnonymBruker
Skrevet

Har MASSE fri denne påsken - heldigvis :) 

Jeg skal kose meg! Gå et par lengre turer, på kino med et par venninner, ha besøk,dra på besøk, ta meg ekstra god tid til å lage god middag, trene, lese (skjønnlitteratur) ,ta vårrengjøring i leiligheten og saumfare spotify for ny musikk. :nori: Synes det er veldig befriende å ha noen dager med god tid :smilyblomst:

Anonymkode: c7789...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lese, lese og lese. 

Anonymkode: 379cc...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...