AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Jeg har fått jobbtilbud i hjemmetjenesten, og lurer derfor hva din erfaring fra hjemmetjenesten er og om du trives? Har per idag fast på sykehjem og trives jo men på samme tid kunne tenke meg nye utfordringer og oppgaver. Og hvilken klær bruker man, bukser og overdeler feks ?? Det e flenge siden jeg va i praksis i hjemmetjenesten for å si det sånn. Jeg er sykepleier, men erfaring fra alle arbeidsgrupper tas i mot med takk. Anonymkode: 4699f...941
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Jeg tror det er veldig ulikt fra kommune til kommune, og alle er vi ulike, noen trives ute i felten mens andre trives inne. Selv er jeg hjelpepleier, jobber på et helsehus i omsorgsboliger, men vi har tett samarbeid med hjemmesykepleien. Har inntrykk av at de fleste trives. Ute har man stort sett bare seg selv å stole på om det skulle oppstå noe akutt, mens inne har vi flere å spille på. Her jeg jobber har hjemmesykepleien samme garderober som resten av huset og bruker kommunens arbeidstøy. Anonymkode: fb536...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå