Octavia Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Har tenkt å kjøpe et brettspill til en jente, 6 år til jul. Noen anbefalinger? Ei jente i butikken (omtrent samme alder) hadde spilt "Operation" og likte det. Noen andre som har prøvd det?
liv Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 jeg spilte det når jeg var liten. Morsomt det.. Men det er veldig lett å rote vekk de små delene..
Gjest Embla s Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Gode gamle LUDO Det er et flott spill å spille sammen med en 6-åring! Passe komplisert, hele familien kan være med, og de lærer å takle dette med å bli slått inn, etc.
Gjest Kari N Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Spørs hvor vant 6-åringen er til å spille det. Og så er det spørs om det er beregnet å spille sammen med voksne, eller sammen med andre barn. Her er noen spill (ikke bare brettspill da): (Bilde)Lotto Jakten på den røde diamant Slagskip Stigespill Domino Hatt i hatt/froskespill Ville ha sett hva som står på spillene i butikken, for der står anbefalt aldersgruppe. Man kan jo alltids spørre de i butikken også, for de har gjerne veldig god oversikt over hva som kjøpes til hva og hvem spillene er beregnet for.
Montezuma Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Prinsessespillet Uno Firkort Jul i Blåfjell Skomakergata
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Min seks-åring liker klassikerene ludo og yatzy godt. (Men hun må skrive når vi spiller yatzy, altså ) Kan også anbefalle Lego creator(samle klosser til forskjellige byggverk) og Figurix(kjenne igjen farge, figur og form fortest. Barn klarer dette spillet fint uten voksene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå