Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller på et håndballag, jeg elsker det og er kjempefornøyd. I går prøvde jeg å dra på en trening med damelaget i klubben vår, de skulle tifeldigvis ta lagbilde å de spurte om jeg skulle vere med, uten å tenke meg særlig om så sa jeg da ja. med engang de knipset bilde angret jeg, jeg har sosial angst å hadde egentlig bare tenkt å dra på denne ene treningen for å utfordre meg selv. hva skal jeg gjøre nå? treningen var grei den men 4 treninger i uken er litt mye for meg, skal jeg slutte, sende melding til trener om at jeg kommer til å prioritere det andre laget mer, eller skal jeg prøve en stund å se? akkurat nå har jeg ganske mye angst av å tenke på dette framover.

Anonymkode: 9d37d...ff4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noen værsåsnill, er så ifra meg

AnonymBruker
Skrevet

noen?

AnonymBruker
Skrevet

^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal prøve. Det verste som kan skje er at du ikke liker det og da slutter, men da vet du i det minste at du har prøvd :) 

Anonymkode: e74f2...3b4

Skrevet

Kan du ikke forklare situasjonen til treneren din? Du trenger ikke si at du har angst hvis du ikke har lyst, men at det kanskje blir litt mye med fire treninger i uka. Jeg syns du skal prøve for å utfordre deg selv, og hvis du sier ifra til treneren vet han hva du tenker 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...