Gå til innhold

Hvor mye tar du i benk?

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Inspirert av hvor høy og hvor mye veier du tråden. Informasjonssamling er svært viktig! :opplyser:

Det meste jeg har tatt er 45 kg. 
Nå er jeg skada så nå jeg tar 10 kg. 

Skriv vekt inkludert stanga. Skriv om du er mann eller kvinne. 
Skriv det meste du har tatt noen gang, og hva du ligger på nå for tiden. :opplyser:

Endret av Rainstorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Har nettopp begynt å trene med stang så jeg er vel oppe på hele 15 kg tror jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann. 81 kg. maksløft 110 kg

Anonymkode: 98069...03b

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Kvinne. Tar ca 47,5kg i Benk. 95kg i mark. Begynte med styrke for  6mnd siden,håper på å skape et godt fundament for 2018

Gjest Froning
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Kvinne. Tar ca 47,5kg i Benk. 95kg i mark. Begynte med styrke for  6mnd siden,håper på å skape et godt fundament for 2018

Å ha trent styrke i seks måneder og marker i underkant av 100 kg er en stor prestasjon i seg selv:trene:

Tar av meg hatten!

Skrevet

Jeg har trent i et par år, men det er først nå den siste måneden at jeg har trent ofte nok til å gjøre noen fremgang (tidligere når jeg har klart å løfte tyngre har jeg alltid hatt så lange mellomrom at jeg har måttet begynne forfra igjen).

Så jeg har kommet helt opp til 20,5kg. Altså, stanga pluss de letteste vektene :fnise:
Kvinne

AnonymBruker
Skrevet

Tror det meste jeg har tatt er 47,5 kg men tar ikke det nå. Kanskje 35 kg.

Anonymkode: 4c3f4...182

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det meste jeg har tatt er 47,5 kg men tar ikke det nå. Kanskje 35 kg.

Kvinne forresten. 

AnonymBruker
Skrevet

Trener benk med manualer. Trener med 32 kilo nå (altså 16-kilosmanualer). Målet nå er å kunne trene med 50 kilo i benkpress med stang (altså at jeg klarer 12×3), og antar jeg ikke er langt unna det nå siden det er mye lettere med stang. 

Jeg er 160 og 53 kilo. Har aldri sett en kvinne trene med tyngre manualer enn meg, og ser mange gutter trene med 18- og 20-kilosmanualer i benk, så er ikke så langt unna gutta nå :D 

Anonymkode: 6108d...d76

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 168 høy, 68 kg tung. Jeg maxer på 89 kg i benk. Skal klare 90 før påske, har jeg bestemt. 

Anonymkode: 594bc...783

AnonymBruker
Skrevet

Er mann. 180 cm høy og og veier 74 kg. Tar 95 kg i benk. Ikke så imponerende kanskje, men løper også 3000 m på 10:30. Det er en kombo få morsjonister greier.

Anonymkode: d6103...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...