Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem var dine favoritter da du gikk på ungdomskolen?

Mine var East17 , A1 og Backstreet boys :flau:

Anonymkode: 14f81...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like umulig å svare på som den tråden om mat.

Det kommer alt an på..og jeg har haugevis av favoritter, men alt til sin tid.  :)

Skrevet

De første jeg kom til å tenke på, og det som alltid ble spilt på fester osv (bortsatt fra absoulut music og MC-Music og slikt da) Prodigy, Faithless, Fugees Snoop osv.

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

DET VAR TIDER DET!!! :strix:

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

På den tiden, gikk det mye i Green day, 2 Unlimited, Ace of base, Corona, Prodigy, Scooter, Faithless, Vengaboys, No doubt, Bon Jovi, Aerosmith

Snap, Culture beat, Real McCoy, La bouche osv

Miner :ninuskapus:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Hadde mange favoritter. I 8. og 9. klasse gikk det mye i Eminem, Christina Aguilera, Westlife og mye annet sånt. Så kom 10. klasse, og da ble etterhvert Metallica og Pantera noen av de største favorittene :) 

Skrevet

Robbie Williams, Rammstein og Jewel. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Elsket Avril Lavigne og Taylor Swift. :fnise:

Anonymkode: 5215f...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Milli Vanilli, helt til... ja, den unevnelige avsløringen.

Ellers var jeg blodfan av Roxette hele veien

Anonymkode: d913c...db9

AnonymBruker
Skrevet

Tori Amos

Anonymkode: 94210...429

• Liker 1
Skrevet

VH, MCG. YP, Rainbow,DP,WS,RJD,LZ,YM,OO,

så noen norske Mods,LD,ÅA,MM

For noen er det lett å gjette.

Skrevet

Likte AC/DC, Black Sabbath, Motörhead og den slags musikk når jeg gikk på skolen. Liker akkurat det samme nå. Er 36 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Boney M, Simon & Garfunkel, Rod Stewart, Elton John, Supertramp, Black Sabbath, Pink Floyd, Cat Stevens, Eagles, David Bowie, Manfred Man, Electric Light Orchestra, Donna Summers, Kate Bush, Fleetwood Mac, Baccara, Nazareth, Smokie, Diana Ross! Frank Zappa, Bob Dylan, Barry White. Everbody was kong fu fiiiighting nansnsnanana, Yyyyyymmmmmcccccaaaaaa og sikkert haugevis jeg ikke kommer 😀

Anonymkode: c4584...182

AnonymBruker
Skrevet

Nirvana

Anonymkode: d552c...eba

Skrevet

Tidlig på ungdomsskolen var jeg ihuga Backstreet Boys-fan. :sjenert: Vokste det heldigvis av meg etterhvert som jeg ble eldre (og klokere antakeligvis :ler: ). Min gateway til dagens musikksmak (nu metal/psychedelic metal/alternativ metal) var da jeg oppdaget Nirvana en gang på midten av ungdomsskolen. :hjerte: 

Var forøvrig veldig innom punk på veien, av den nye typen. Blink 182 var storfavoritt.

Skrevet

Eminem, 2Pac, Snoop, Dr Dre osv. Og Nirvana, Metallica, Iron Maiden, Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath. Og The Doors. Og Jethro Tull(!). 

Skrevet

Likte Smashing pumpkins, Offspring, Nirvana, Metallica, Green Day og flere jeg ikke kommer på nå. 

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 34f54...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...