Ciara Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 ...mp3-spiller? Har lyst på en sånn, men er litt usikker. Synes dere det er nok plass? Og vet dere om alle 10 farger den finnes i er tilgjengelige i Norge? Jeg tar gjerne i mot kommentarer om denne spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #2 Del Skrevet 17. desember 2004 Når du skal kjøpe datautstyr anbefalder deg til å ta en kikk her først: http://prisguide.hardware.no/ Der legger folk som har kjøpt utstyr inn kommentarer på hva som er bra og dårlig. Direkte link til Creative Zen Micro http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.p...roduct_id=22395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffegjesten Skrevet 17. desember 2004 #3 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har - på en måte en slik - fordi jeg har etter lange og mange overveielser kjøpt en slik til dattern min til jul. Overveielsene gikk på lagringskapasitet, batterikapasitet, dataoverføringsmuligheter og brukervennlighet. Da falt valget på denne og jeg er spent på hva hun vil synes. Hun ønsker seg veldig en MP3-spiller. Jeg måtte kjøpe en i sølv og selv den er det vanskelig nok å få fatt i. Det andre fargene tror jeg stort sett du kan drømme om. Har snakket med flere importører og nå skal du være heldig hvis du får en som er i en annen farge enn sølv og hvit. Det du kan gjøre er å kjøpe i en butikk med 30 dagers returrett og bytte litt over jul - forutsatt at du venter med å bruke den du evt får tak i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. desember 2004 Gjest - tusen takk for den linken! Den var jo utrolig nyttig! Kaffegjesten - håper datteren din blir fornøyd! Det var dumt med fargene. Kanskje det ikke er så veldig dyrt å få den fra USA? Det skal jeg sjekke. Er prisforskjellen stor, er jo ikke farge så viktig. Men hadde lyst på en lilla Leste også at en av brukerne på siden gjest henviste til, skrev at man kunne få utvidet minnet ved å bestille hos Creative, og hvis det er sant, er virkelig alle mine tvil borte. Da blir det Micro! Takk for svar, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå