AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Skrevet 28. mars 2017 Dette er et seriøst spørsmål, og jeg håper noen vil ta seg tid til å svare meg seriøst og helt ærlig! Hva tenker dere er løst og trangt nede på jenter? Jeg har begynt å holde på med en fyr som stadig prøver å fingre meg med to fingre. Det føles rart og ikke veldig digg fordi det passer bedre med én. Jeg har aldri fått inn to fingre selv, han må jobbe ganske hardt for å få inn to selv om jeg blir veldig våt. Det er ikke noe problem å få inn pikken. I går skulle jeg fingre og oppdaget at jeg plutselig fikk inn to fingre? Det var ikke vanskelig lenger, og jeg lurer på om han kan ha utvidet meg permanent? Føler meg plutselig løs. Er veldig redd han skal tenke at jeg er en av de løsere han har ligget med. Men sånn generelt, hva syntes dere menn er løst og hva er trangt? Skjønner at begge ytterpunktene ikke er godt, men hva er ideelt? Hva håper dere på? Anonymkode: 9b0ba...1f6
Sphere Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Jeg håper på at hun ikke bekymrer seg for slike detaljer som størrelse, hverken på seg selv eller på meg. Sexen er mye bedre om man lar slik ligge og bare lar lidenskapen overta. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Skrevet 28. mars 2017 6 minutter siden, Sphere skrev: Jeg håper på at hun ikke bekymrer seg for slike detaljer som størrelse, hverken på seg selv eller på meg. Sexen er mye bedre om man lar slik ligge og bare lar lidenskapen overta. Naturligvis et godt politisk korrekt svar, og de fleste bryr seg nok ikke i praksis, men hvis du skulle sett helt subjektivt på det, hva tenker mannen i gata er idealet? Anonymkode: 9b0ba...1f6
Cronosgjesten Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 Lett å få inn pikken, men ikke to fingre? Har han veldig tykke fingre? Jeg tenker ikke at det er vidt om jeg får inn to fingre, siden kuken min er tykkere enn det. 9
Sphere Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturligvis et godt politisk korrekt svar, og de fleste bryr seg nok ikke i praksis, men hvis du skulle sett helt subjektivt på det, hva tenker mannen i gata er idealet? Anonymkode: 9b0ba...1f6 Ikke politisk korrekt. Hva jeg som liten opplever i praksis. Størrelsesforskjell kan være en utfordring, og jeg er ikke for alle. Men jeg føler veldig mye sitter mentalt. Ser man negativt på små menn eller store kvinner, skal det mye til for å endre på det synet, ettersom sex handler om tenning. En av mine beste har også vært en av de jeg opplevde størst størrelsesforskjell med. Da hun var plaskvåt og ikke brukte muskler var det ikke mye friksjon. Men kvinner kan bruke muskler og være aktive, og dermed kompensere for denne størrelsesforskjellen. Ikke tenk så mye på detaljer. Se det store bildet i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 Helt enig med Cronogjesten. Hvor er logikken din ? Å få inn to fingre burde jo være mye mye lettere enn å få inn en penis som er atskillig mye større i volum enn to fingre...Anonymkode: 1a983...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 To fingre har en litt unaturlig form, en penis glir lettere/er lettere å presse inn i vagina. Anonymkode: 9b0ba...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #8 Skrevet 28. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: To fingre har en litt unaturlig form, en penis glir lettere/er lettere å presse inn i vagina. Anonymkode: 9b0ba...1f6 Hvis du bruker glide middel på fingrene så glir de lett inn hvis du har hatt sex før. Anonymkode: 1a983...dcd
innsats Skrevet 28. mars 2017 #9 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med Cronogjesten. Hvor er logikken din ? Å få inn to fingre burde jo være mye mye lettere enn å få inn en penis som er atskillig mye større i volum enn to fingre... Anonymkode: 1a983...dcd Ja, er ikke 2 fingerbredde normal størrelse på en slappis?
Cronosgjesten Skrevet 28. mars 2017 #10 Skrevet 28. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: To fingre har en litt unaturlig form, en penis glir lettere/er lettere å presse inn i vagina. Anonymkode: 9b0ba...1f6 Nei.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #11 Skrevet 28. mars 2017 Lurer på det samme. Men det har blitt spurt om dette 100000000 ganger før. Det er ingen som har klart å svare på det spørsmålet. Dessverre. Og man kan bli fistet og likevel oppleves som trang, da musklene der nede er elastiske. Så noe svar får man vel aldri heller. Bare bruk musklene når du har sex, så går det nok greit. Selv sliter jeg med dette fordi jeg blir så oppsvulmet når jeg blir kåt at jeg mister kontroll over musklene, så jeg vil for alltid oppleves som løs... Anonymkode: a6fc5...ccc
Gjest HarryDotter Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme. Men det har blitt spurt om dette 100000000 ganger før. Det er ingen som har klart å svare på det spørsmålet. Dessverre. Og man kan bli fistet og likevel oppleves som trang, da musklene der nede er elastiske. Så noe svar får man vel aldri heller. Bare bruk musklene når du har sex, så går det nok greit. Selv sliter jeg med dette fordi jeg blir så oppsvulmet når jeg blir kåt at jeg mister kontroll over musklene, så jeg vil for alltid oppleves som løs... Anonymkode: a6fc5...ccc Det er vanskelig å svare på eksakt, fordi skjeden er i forskjellige stadier under sexen. Når man starter er det som regel en eller to fingre som går an å få inn. Det jeg oppfatter som trangt m.a.o. Da må jeg være forsiktig med å føre pikken inn. Men like før orgasme føles det som skjeden svulmer litt opp og blir rennende våt i takt med at hun nærmer seg. Da kan det fort bli plass til både 3 og 4 fingre. Når orgasmen rister løs blir det så trangt igjen at penis nesten blir skvist ut Så muskelaturen er en fin greie. Derfor sliter jeg litt med å feste begrepet "trang" på en vagina. Man opplever liksom hele spekteret under samleie. Men det føles litt ubehagelig når man kjenner strengen bak penishodet strekker seg til smertegrensa
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2017 #13 Skrevet 28. mars 2017 Selv de 'trangeste' jenter får inn to fingre med god nok oppvarming. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #14 Skrevet 28. mars 2017 Gynekologer bruker ved under livs undersøkelser å føre inn et spekel i skjeden (et spekel er mye større enn to fingre) og etterpå to fingre for å kjenne at alt er ok. Du er derfor hverken unormal eller vid. https://www.ung.no/helse/942_Underlivsundersøkelse_for_jenter.html Anonymkode: 1a983...dcd 2
Stabeis Skrevet 28. mars 2017 #15 Skrevet 28. mars 2017 Du kommer antagelig ALDRI til å møte noen som tenker på dette TS. Det høres helt normalt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #16 Skrevet 28. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: To fingre har en litt unaturlig form, en penis glir lettere/er lettere å presse inn i vagina. Anonymkode: 9b0ba...1f6 Har samme erfaring, enda jeg har født tre barn Anonymkode: ee008...4a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå