Gå til innhold

Noen tanker om livet generelt.. Ønsker deres meninger, synspunkter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei dame på 24 år som i det siste har fundert mye på forskjellige temaer og det går på det sosiale.

Det virker for meg som mennesker generelt sett konkurrerer om hvem som er best og blir sjalu hvis noen får det bedre enn dem eller oppnår noe som er positivt. Noen ganger virker det for meg som om folk samler seg på sosiale sammenkomster for å oppdatere hva som er status og hva som skjer i livene til andre for enten å føle seg bedre eller høre om det ikke er noe de har gått glipp av. Det er ingen oppriktighet med tanke på å virkelig bry seg og være glad i vedkommende. Hva tenker dere?

Det er mye nedrakking og negativ erting, misunnelse og konkurranse, føler jeg.

Jeg føler generelt samfunnet er vanskelig da arbeidslivet er litt kynisk, vanskelig å få venner som er gode, de fleste blir ikke glade på dine vegne, mye konkurranse der den ''sterkeste'' vinner og de fleste har nok med seg selv og tenker på seg selv.

Hvis man ikke presterer mye så er det ikke mange som har interesse for å tilbringe tid sammen med en heller.

Hva tenker dere ?

Jeg skjønner at dette ble veldig negativt, men jeg føler det er realistisk.

Anonymkode: 75326...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har observert mye av det samme. Det er mye fjoll og faenskap ute og går, for å si det slik. Kjenner jeg begynner å bli drittlei selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...