Gjest Atheena Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Da jeg så tråden skjelletter i skapet kom jeg til å tenke på noe. Jeg har hatt en del ONS i mitt liv og en del sex med forskjellige gutter. Noe jeg ikke er så stolt av, men for å si det sånn så har det kommet opp i et ganske stort antall gutter. Ville dere fortalt det til en eventuell ny kjæreste?? Hadde vært gøy om noen flere ville delt noen skjelletter som dere ikke er så veldig stolt av under denne tråden!!
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har mine skjeletter i skapet ja, men jeg føler ikke for å fortelle om dem her. Ang. spørsmålet ditt, så hadde jeg ikke sagt det sånn uten videre, men hadde jeg fått et konkret spørsmål hadde jeg vært ærlig og svart. Å lyve for å skjule antallet blir for dumt. Man får stå for det man gjør, og håpe på at mottaker er voksen nok til å forstå at man faktisk kan forandre seg og få et annet syn på ting etterhvert, og også at det er stor forskjell på å være singel og fri og å ha forpliktelser i et forhold.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Hvorfor skal du fortelle det, til den eventuelle partneren? Forstår ikke hva han egentlig har med det å gjøre. Gjort er gjort og spist er spist, og det er ikke noe du kan gjøre med dnå. Derfor blir det feil å si at du angrer på det. For det var ditt valg der og da, og som regel må vi bare stå ved valgene våre. Men hvem og hvor mange du har hatt sex med, har din partner ikke noe med.
~Viva~ Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Ble sammen med nåværende da jeg var 16, så rakk liksom ikke å gjøre så altfor mye "dumt" jeg angrer på. Selvsagt så har jeg nok rota med endel jeg ser litt flaut tilbake på, men det er ikke noe jeg skjemmes over eller vil holde hemmelig akkurat. Om du skal fortelle ting som antall sexpartnere til en ny partner er det delte meninger om, og jeg er en av dem som hadde svart på et direkte spørsmål om dette uten å synes det var noe rart at han spurte.
Gjest hmm Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Ville dere fortalt det til en eventuell ny kjæreste?? Du vet nå i hvertfall selv at du har vært litt for mye rundt, når du ikke tør å fortelle den nye typen din hvor mange du har hatt. Hvis du ikke er stolt av dette? hvorfor stoppet du ikke før? DU er jo faktisk en av dem som tør å inrømmet at du har vært løssluppen. De aller fleste jentene her inne synes jo det er helt ok
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Du vet nå i hvertfall selv at du har vært litt for mye rundt, når du ikke tør å fortelle den nye typen din hvor mange du har hatt. Hvis du ikke er stolt av dette? hvorfor stoppet du ikke før? DU er jo faktisk en av dem som tør å inrømmet at du har vært løssluppen. De aller fleste jentene her inne synes jo det er helt ok
Gjest dang Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Ser du har lest tråden ang. smilys.. Hvorfor kan du ikke skrive noe her i stedet for et teit smily? HVa er det du ikke forstår?
Gjest Madam Felle Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Innlegget ditt ble bare for tåpelig for meg, og derfor fikk det bare den smilien.
Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Nei, jeg har ingen skjelletter i skapet... og de jeg evt har, deler jeg ikke med noen, verken venninner eller typer...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Det viktigste er vel at du forholder deg til det du har gjort. Javel, så har du rota med fler enn du ville ha gjort om dulevde om igjen. men du har også lært hva du står for NÅ, og det bør bety mer enn hva du har gjort før. Jeg har selv ikke så mange skjeletter i skapet, men av de relativt få jeg har rota med er det nok et par jeg kunne ha unnvært om jeg skulle møtt dem i dag. Men sånn er det vel ofte - man har ikke alltid like god dømmekraft mens det står på. Jeg synes man bør kunne gi kjæresten et inntrykk av hvordan man har vært/oppført seg i forhold til slikt, men igjen; det viktigste er at du forholder deg til det på en reflektert måte og viser hvor du står i dag (og enig med Madam Felle i at man bør STÅ for det man har gjort på et eller annet plan - at du kan si at det er fortid, feks, bør være bedre enn å angre og kverne på det). Og rart det der - som nevnt har jeg ikke rota med mange/hatt mange partnere før han jeg er sammen med nå, men ingen forhold ble til noe jeg føler jeg er stolt av i dag, uten at jeg kan forklare hva som gikk galt... så antall har kanskje ikke mer å si enn "kvalitet", og hva man evt får til med nåværende partner.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 I to år nøt jeg singellivet fullt ut. Jeg traff mange gutter, forskjellige hver helg, jeg drakk og jeg festet og mente at livet bare var herlig. Det jeg ikke er stolt av som jeg har gjort i løpet av de to årene er at jeg var utrolig egosistisk. Jeg såret mange gutter, tok ikke hensyn til familie, og jeg såret noen venniner. Det skammes jeg over nå når jeg ser tilbake. Men det jeg er stolt av å har gjort i løpet av disse to åra er, at jeg ikke lå med en eneste en av disse guttene. Uansett hvor mye drikke jeg fikk i meg i løpet av kvelden, så klarte jeg å sette en grense.
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Men det jeg er stolt av å har gjort i løpet av disse to åra er, at jeg ikke lå med en eneste en av disse guttene. Uansett hvor mye drikke jeg fikk i meg i løpet av kvelden, så klarte jeg å sette en grense. Ja, ONS er fysj og fy, men å såre noen, nei det er ikke så farlig.
Gjest Sukkerert Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 Ja, ONS er fysj og fy, men å såre noen, nei det er ikke så farlig. Ser heller ikke hvorfor det at du ikke lå med noen av guttene er noe å være stolt av.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 klart det er noe å være stolt av. At hun ikke har sunket lavt ned på nivået til en del her inne. At hun ikke går til sengs med den første gutten som spanderer en øl, er noen hun bør være stolt av. Greensky..hvorfor er du stolt av å ligge rundt da? Det at du synes det er en fin ting, sier så altfor mye om deg
Gjest Moonshadow Skrevet 16. desember 2004 #15 Skrevet 16. desember 2004 Har gjort mye jeg ikke er stolt av, men gjort er gjort.. Sent å angre nå.. Om jeg blir spurt ut om d av en kjæreste så kommer jeg til å svare erlig selvfølgelig. Han liker nå meg forhåpentlig vis for den jeg er nå og ikke for hva som ligger i min fortid..
Gjest Sukkerert Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 Slutt å se svart/hvitt! Å ha et sexliv er ikke ensbetydende med å "ligge rundt med alle som spanderer en øl".
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #17 Skrevet 16. desember 2004 klart det er noe å være stolt av. At hun ikke har sunket lavt ned på nivået til en del her inne. At hun ikke går til sengs med den første gutten som spanderer en øl' date=' er noen hun bør være stolt av. Greensky..hvorfor er du stolt av å ligge rundt da? Det at du synes det er en fin ting, sier så altfor mye om deg[/quote'] Siden du ikke skjønte hva jeg mente, regner jeg med at du har gått glipp av den del grunnleggende empati.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #18 Skrevet 16. desember 2004 klart det er noe å være stolt av. At hun ikke har sunket lavt ned på nivået til en del her inne. At hun ikke går til sengs med den første gutten som spanderer en øl' date=' er noen hun bør være stolt av. Greensky..hvorfor er du stolt av å ligge rundt da? Det at du synes det er en fin ting, sier så altfor mye om deg[/quote'] All respekt til det å ikke legge seg på rygg for gud og hvermann, men likevel - er det bra/bedre å spille interessert, la seg spandere på fordi man flørter uhemmet og uten å mene noe som helst med det, såre venner og kanskje drite ut et par tre gutter i løpet av en kveld? Ikke at jeg tror denne gjesten har gjort akkurat dette, men jeg kjenner folk som er sånn som jeg beskriver over. Uten at de nødvendigvis ligger med så mange. Hva er VERRE med å ligge med noen enn å manipulere følelsene deres? Såfremt du ikke har religiøse grunner til å mene at det er så hårreisende galt å ha sex, skjønner jeg faktisk ikke hvordan det går an å bli så fordømme dette framfor annen egoistisk oppførsel. (nå mener jeg ikke å kritisere gjesten som fortalte at hun ikke hadde ligget med disse personene)
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #19 Skrevet 16. desember 2004 så du mener at hun bør pule med dem etter å ha drukket ølet deres og snakket med dem? SÅ enten er du hore eller luremus med andre ord. Ja..har faktisk den oppfattelsen av dagen jenter
Gjest Moonshadow Skrevet 16. desember 2004 #20 Skrevet 16. desember 2004 så du mener at hun bør pule med dem etter å ha drukket ølet deres og snakket med dem? SÅ enten er du hore eller luremus med andre ord. Ja..har faktisk den oppfattelsen av dagen jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå