Gå til innhold

Er det feil av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er singel og har flere menn som gir meg oppmerksomhet..er ikke interessert i noen av dem annet enn kompis.

Gir dem ingen grunn til å tro at jeg er interessert på den måten heller,men snakker med dem nesten daglig,gir de meg komplimenter så takker jeg pent,men gir dem ikke noe tilbake..synes det er kjempe trivelig å ha noen å snakke med,da jeg er ganske "ensom" i hverdagen og alle mine venner er i forhold og opptatt med jobb og familie..er det helt feil når jeg vet de vil mer og jeg ikke vil? 

Er jo selfølgelig en selvtillitsboost for ei som har vært i et dårlig forhold i mange år skal jeg ærlig innrømme.

Anonymkode: 3c1c3...567

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke feil, men du burde kanskje si det som det er til de det gjelder. At du bare er interessert i å være venner. På den måten luker du jo også ut de som ikke er interessert i å kun være venn med deg.

Det er ikke et vennskap når den ene vil noe mer. Det må nesten være gjensidig synes jeg. Ellers blir det som å kaste bort tiden deres, hvis de ikke vet at du ikke er interessert i noe mer.

Anonymkode: 5d22e...83b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater ikke, har en vennekrets bestående av begge kjønn. Alle guttene i venneflokken min vet veldig godt hvor vi står, og jeg sitter ikke å mottar komplimenter fra dem bortsett fra komplimenter man kan gi til venninner. Dette kan virke merkelig for noen som ikke har en sosial flokk, hvor man mest har vennskap som betyr flørting og i de retningene..

Anonymkode: 87938...fca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke fordi det er på deres bekostning at du får oppmerksomheten din. Om det er feil å være empatiløs kan diskuteres, men personlig holder jeg meg unna.

Anonymkode: 0d4fa...bfb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...