AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Dette er altså ikke en "er-han-interessert-tråd", men en "er-jeg-interessert-tråd" Datet en fyr i halvannen måned. Kyssing fra tredje date. Sex fra sjette date. Møttes på nettet. Min aller første erfaring med nettdating. Vi "klaffet" umiddelbart veldig godt på meldinger og den gode stemningen har forsåvidt vedvart. Han er kjekk, omtenksom, intelligent og morsom. Vi har mange felles interesser, erfaringer og verdier. Likevel sliter jeg veldig med å finne ut om jeg egentlig er interessert.. Jeg endrer mening flere ganger hver uke. Enkelte dager gleder jeg meg til å treffe ham igjen, andre dager lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg skal bruke tid på det. Vi har ikke diskutert eksklusivitet ennå, men så vidt snakket litt om tidligere forhold. Jeg dater ingen andre enn ham (og har heller ikke lyst til det så lenge jeg dater denne mannen), men tenker i blant at det egentlig ikke hadde hatt så mye å si for meg om han datet andre - er på en måte litt likegyldig til akkurat det. Skulle ønske noen bare kunne fortelle meg om jeg er interessert eller ikke! Forstår selvfølgelig at det er en umulighet, har vel bare behov for å lufte litt frustrasjon.. Anonymkode: 38274...5d9
Kvinne87Rogaland Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Du er ikke forelska hvertfall. Da hadde du ikke tenkt på annet enn han og gledet deg konstant til å se han igjen. Det høres litt for mekanisk ut, på en måte. Møtes på nettet. Ser bra ut på papiret. Kyssing tredje date. Sex på sjette date. Høres mer ut som en oppskrift enn en romanse. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Høres ut som et "fornuftsekteskap" med 0 følelser fra din side. Du vet det når du er interessert i noen. Anonymkode: 5e252...d7c 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 9 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Du er ikke forelska hvertfall. Da hadde du ikke tenkt på annet enn han og gledet deg konstant til å se han igjen. Det høres litt for mekanisk ut, på en måte. Møtes på nettet. Ser bra ut på papiret. Kyssing tredje date. Sex på sjette date. Høres mer ut som en oppskrift enn en romanse. Nei, det er jeg fullstendig klar over. Jeg klarer ikke å bli forelsket i noen i løpet av så kort tid. I beste fall betatt. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et "fornuftsekteskap" med 0 følelser fra din side. Du vet det når du er interessert i noen. Anonymkode: 5e252...d7c Ja, men gjør man egentlig det? Heller mot å tenke det samme selv, at jeg ikke er interessert, men samtidig så er det jo noe som gjør at jeg velger å opprettholde kontakten. Klarer bare ikke å sette fingeren på hva det er.. Takk for svar, begge to! Anonymkode: 38274...5d9
Ulla Ullsokk Skrevet 28. mars 2017 #5 Skrevet 28. mars 2017 Jeg tenker at når du lurer så er du ikke interessertt nok. På den annen side er det såpass tidlig at det kan hende dere er på vei til det. Ikke stress med det, vent å se. Men ikke bli kjærester heller, plutselig er du fanget i et forhold du ikke burde være i. Hadde du vært meg hadde du visst det, dvs innsett at du IKKE var interessert nok, så litt skeptisk er jeg. Men ikke steng for det heller.
Gjest canacas Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er jeg fullstendig klar over. Jeg klarer ikke å bli forelsket i noen i løpet av så kort tid. I beste fall betatt. Ja, men gjør man egentlig det? Heller mot å tenke det samme selv, at jeg ikke er interessert, men samtidig så er det jo noe som gjør at jeg velger å opprettholde kontakten. Klarer bare ikke å sette fingeren på hva det er.. Takk for svar, begge to! Anonymkode: 38274...5d9 Nei, jeg mener man ikke alltid vet det helt sikkert. Så lenge du liker å være sammen med han så høres dette ut som en fin innledning til et potensielt forhold. Helt uten stress, spekulasjoner og tankekjør.
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. mars 2017 #7 Skrevet 28. mars 2017 Nei, jeg tenker at siden du må spør så er du ikke interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå