Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så den jeg listet oppe er ikke smart tv?

Vil bruke apper som netflix og youtube, ikke noe mer egentlig..

Anonymkode: 02335...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Den ser ikke ut til å ha verken wifi eller kablet nett, da blir det nok dårlig med netflix. Velg heller den jeg linket eller tusenvis av andre modeller.

Anonymkode: cf8ef...b6c

Skrevet

Kjøp en hvilken som helst TV + en AppleTV. Da har du apper "til alt"'og den er superenkel å bruke. I tillegg slipper du å styre med mobil eller nettbrett slik man må med ChromeCast.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså 2 tv-er ?? Eller er appletv en app jeg ikke har hørt om?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ser ikke ut til å ha verken wifi eller kablet nett, da blir det nok dårlig med netflix. Velg heller den jeg linket eller tusenvis av andre modeller.

Anonymkode: cf8ef...b6c

Uffda. Ikke wifi heller. Men vil den funke med chromecast da? Til netflix og youtube

AnonymBruker
Skrevet

TV du viser til er ikke smart TV. Du kan koble til en Chromecast så blir den "smart" eller en Apple TV. Dette er en liten boks du kobler til TV som kjører apper for alt mulig rart, bl.a. Netflix. 

Anonymkode: b34a5...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.philips.no/c-p/37PFL7603D_10/94-cm-37-tomme-integrert-digital/beskrivelser

Hvis ikke: hvordan kan jeg se om en tv er smart tv,sånn til fremtiden..

Spør den om hvor mye 246 pluss 524 er. Ikke 2 pluss 2, det blir for enkelt.

Svarer den korrekt innen 2 sek og på første forsøk, vil jeg si den er ganske smart, iallefall.

Anonymkode: cffb6...0c7

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså 2 tv-er ?? Eller er appletv en app jeg ikke har hørt om?

Neinei, AppleTv er en egen liten boks du kobler tv'n med HDMI-kabel. Den har en egen fjernkontroll, og du kan se på alskens programmer omtrent. Tv'n i seg selv trenger ikke være smart i hele tatt, jeg bruker en slik

Endret av tdm900
Skrevet
9 timer siden, tdm900 skrev:

Neinei, AppleTv er en egen liten boks du kobler tv'n med HDMI-kabel. Den har en egen fjernkontroll, og du kan se på alskens programmer omtrent. Tv'n i seg selv trenger ikke være smart i hele tatt, jeg bruker en slik

Jepp. Genial sak. Og LITEN - den er knapt større enn en sigarettpakke ;) Fjernkontrollen er Bluetooth-basert så den trenger ikke å kunne "se" boksen. Den kan altså gjemmes bak TVen. Om TVen støtter det (nesten alle gjør det) kan man også styre av/på og volum på TVen med fjernkontrollen til AppleTV. Man trenger altså ikke å bruke TV-fjernkontrollen i det hele tatt.

I tillegg kan den brukes som spill-konsoll. Ligger drøssevis av spill til AppleTV i Appstore.

Skrevet
19 minutter siden, -jk- skrev:

Jepp. Genial sak. Og LITEN - den er knapt større enn en sigarettpakke ;) Fjernkontrollen er Bluetooth-basert så den trenger ikke å kunne "se" boksen. Den kan altså gjemmes bak TVen. Om TVen støtter det (nesten alle gjør det) kan man også styre av/på og volum på TVen med fjernkontrollen til AppleTV. Man trenger altså ikke å bruke TV-fjernkontrollen i det hele tatt.

I tillegg kan den brukes som spill-konsoll. Ligger drøssevis av spill til AppleTV i Appstore.

Er det den nye boksen som har blåtann via fjernkontrollen? Jeg har første utgaven, mindre enn den som selges nå

Skrevet (endret)
1 time siden, tdm900 skrev:

Er det den nye boksen som har blåtann via fjernkontrollen? Jeg har første utgaven, mindre enn den som selges nå

Hei,

Ja, det er den nye som selges nå som har det. Den kan også laste ned apper og spill fra Appstore, den gamle fikk bare nye apper via software-oppdateringer. Vi har vel to av de nye og to av de gamle om jeg klarer å telle korrekt til 4 ;)

Den nye virker også sammen med IR-fjernkontroll slik at den kan brukes sammen med multi-fjernkontroller som f.eks Logitech Harmony.

Endret av -jk-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...