Gå til innhold

Restylane hjelp!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har akkurat tatt Restylane og lurer på når jeg kan ta i området der stikkene er? Altså når kan jeg drikke, spise, rense huden osv?

Og er det vanlig at det er veldig hovent OVER leppekanten? Fylte på mest i leppekanten men det er over leppekanten det er hovent, ser merkelig ut..

Anonymkode: fcf99...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa

Du kan vel gjøre det når bedøvelsen har gått ut. Ca tre timer. Så må du unngå å smile masse det første døgnet. Ja, det er nok vanlig de første to døgnene med ekstra hovenhet. Hvor i landet var du og fylte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok litt filler bare i kanten for å rette ut linjer over overleppen. Det tok ihvertfall en uke før hevelsen gikk ned.   Har aldri hørt noe om at man ikke kan smile, eller spise og drikke.  Det eneste jeg fikk streng beskjed om var å ikke være for lenge i sola de første døgnene og å ikke massere overleppen.  Du kan prøve å dempe hovenheten med isbiter pakket inn i en klut.  Det gjorde jeg, vet ikke om det hadde særlig effekt. 

Endret av Boomonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan leve som normalt, men unngå sminke over stikkene (infeksjonsfare). Leppene kan føles klumpete og hoven, så prøv å ikke bite på dem eller ta på dem så mye. 

Anonymkode: 43ede...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, Boomonster skrev:

Jeg tok litt filler bare i kanten for å rette ut linjer over overleppen. Det tok ihvertfall en uke før hevelsen gikk ned.   Har aldri hørt noe om at man ikke kan smile, eller spise og drikke.  Det eneste jeg fikk streng beskjed om var å ikke være for lenge i sola de første døgnene og å ikke massere overleppen.  Du kan prøve å dempe hovenheten med isbiter pakket inn i en klut.  Det gjorde jeg, vet ikke om det hadde særlig effekt. 

Ble du også veldig hoven over leppekanten? Jeg er veldig hoven over og under selve leppen, ser skikkelig ut som en and :fnise: Håper for guds skyld at den looken forsvinner.. Det med mat, sminke osv var mtp infeksjon i sprøytestikkene, så jeg lurte bare på hvor mange timer man skulle unngå dette.

Jeg har også fått veldig mange og kraftige blåmerker, vet du om det er pga dårlig behandler eller går det på meg og om jeg lett får blåmerker?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble du også veldig hoven over leppekanten? Jeg er veldig hoven over og under selve leppen, ser skikkelig ut som en and :fnise: Håper for guds skyld at den looken forsvinner.. Det med mat, sminke osv var mtp infeksjon i sprøytestikkene, så jeg lurte bare på hvor mange timer man skulle unngå dette.

Jeg har også fått veldig mange og kraftige blåmerker, vet du om det er pga dårlig behandler eller går det på meg og om jeg lett får blåmerker?

Ts

Jeg ble også veldig hoven over leppa, det gikk gradvis bort, men så ganske ille ut dag 2 og 3. Jeg tok samtidig som en venninne, hun fikk skikkelig blåmerker, mens jeg fikk ikke i det hele tatt, samme behandler, så jeg tror det er veldig individuelt. Hun ble mindre hoven enn meg også.

Anonymkode: 4b057...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også veldig hoven over leppa, det gikk gradvis bort, men så ganske ille ut dag 2 og 3. Jeg tok samtidig som en venninne, hun fikk skikkelig blåmerker, mens jeg fikk ikke i det hele tatt, samme behandler, så jeg tror det er veldig individuelt. Hun ble mindre hoven enn meg også.

Ja var det jeg tenkte, at det ikke hadde noe med behandleren å gjøre, hun virket jo veldig dyktig ☺De er også litt skjeve nå, men regner med det er pga at den er hoven på ulike steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja var det jeg tenkte, at det ikke hadde noe med behandleren å gjøre, hun virket jo veldig dyktig ☺De er også litt skjeve nå, men regner med det er pga at den er hoven på ulike steder. 

Ja, jeg hadde litt angst i de to dagene etter om at det kom til å bli helt merkelig, men jeg ble veldig fornøyd når hevelsen var borte. Skal snart tilbake for å ta mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde litt angst i de to dagene etter om at det kom til å bli helt merkelig, men jeg ble veldig fornøyd når hevelsen var borte. Skal snart tilbake for å ta mer :)

Hevelsen min var fæl i går men nå ser det ut som det er mest over leppen i overleppen, hun tok mest i øverste leppekant så håper det er derfor det fortsatt er ganske hovent der, får ta tiden til hjelp ☺

Hvor lenge varte det med deg? Jeg har tatt for første gang, så da går det vel ut noe kjappere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var hoven i 2 dager ca uten blåmerker. Venninnen min var hos samme behandler og fikk blåmerke og hevelse. Tror det kommer ann på hvor man treffer.

Anonymkode: 6ac7d...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Nei, jeg ble ikke så hoven over kanten, bare i selve leppa.  Fikk ingen blåmerker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar dere filler i selve leppekanten?   Er det ikke selve leppa dere vil skal bli større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Boomonster skrev:

Hvorfor tar dere filler i selve leppekanten?   Er det ikke selve leppa dere vil skal bli større?

Jeg har inntrykk av at hvis man tar i leppekanten blir leppene større ut over i fjeset(om det gir mening) mens hvis man fyller på mye i selve leppene vil de stikke mer ut av fjeset og gi "andelooken". Fyller ikke på kun i kanten, men mest der og føler det gir mest naturlig resultat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hevelsen min var fæl i går men nå ser det ut som det er mest over leppen i overleppen, hun tok mest i øverste leppekant så håper det er derfor det fortsatt er ganske hovent der, får ta tiden til hjelp ☺

Hvor lenge varte det med deg? Jeg har tatt for første gang, så da går det vel ut noe kjappere.. 

Jeg tok det i januar, og skal fylle på i løpet av April, ikke fordi det er borte, men fordi jeg hadde veldig smale lepper i utgangspunktet, så jeg må sakte men sikkert bygge meg opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at hvis man tar i leppekanten blir leppene større ut over i fjeset(om det gir mening) mens hvis man fyller på mye i selve leppene vil de stikke mer ut av fjeset og gi "andelooken". Fyller ikke på kun i kanten, men mest der og føler det gir mest naturlig resultat..

Ok, det er derfor ja.  Syns de med veldig liten overleppe får dollyduck looken veldig lett uansett.  Man ser det med en gang, spesielt rart å se i profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo mange det ikke går vekk på og de blir gående med en ekstra leppekant over leppekanten. Bloggeren TCMN som et eksempel.

Anonymkode: 8886c...857

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange det ikke går vekk på og de blir gående med en ekstra leppekant over leppekanten. Bloggeren TCMN som et eksempel.

Her er hun: https://cdn2.blovcdn.com/bloglovin/aHR0cCUzQSUyRiUyRmJsb2dnZmlsZXIubm8lMkZ0Y21uLmJsb2dnLm5vJTJGaW1hZ2VzJTJGaW1nXzAxNTctNDQxODU4LTctMTQ2Njc3ODYwNjE0NC5qcGc=?checksum=1da30ab5770ac69b60e58cd1e2005e2a02125620&format=g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søt jente....men overleppa hennes ødelegger hele ansiktet.  Synd hun ikke klarer å se det selv. Bladde med nedover og fant et innlegg hvor hun satte på vipper.  OMG:  Så ut som slike vipper tranvesitter har på seg til show.  Hjelp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Boomonster skrev:

Søt jente....men overleppa hennes ødelegger hele ansiktet.  Synd hun ikke klarer å se det selv. Bladde med nedover og fant et innlegg hvor hun satte på vipper.  OMG:  Så ut som slike vipper tranvesitter har på seg til show.  Hjelp. 

Ungdommene i dag altså! :P Det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...