Gå til innhold

Langdistanse dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere andre som dater, eller har datet, langdistanse. Når tar dere opp hvorvidt det er aktuelt for den ene parten å flytte?

Altså, ikke konkrete planer, men om vedkommende kunne tenke seg at enten den selv (eller den som spør) kunne tenke seg på sikt å flytte slik at man bor i nærheten av hverandre under et eventuelt forhold.

Spør fordi jeg dater en fyr som bor et godt stykke borte, han har familie hvor jeg bor og det var da han besøkte de vi møttes. Personlig kunne jeg fint ha flyttet dit han bor, da jeg ikke har familie her og er straks ferdig med utdannelsen. Har mye arbeidserfaring og tror jeg noenlunde greit skal klare å få meg jobb stort sett hvor enn jeg søker (iallfall etterhvert).

Han har tidligere uttrykt at han ikke synes det er særlig aktuelt å flytte hit hvor jeg bor nå med mindre han skulle mot all formodning få et veldig bra jobbtilbud (der jeg bor/familien hans er etter norske forhold en relativt stor by, men han foretrekker storbyen, i tillegg at han har en god jobb). Det vil jo si at jeg må være åpen for å flytte dit han bor, noe jeg er, men har ikke helt fått meg til å si. Synes bare det virker så tåpelig å investere masse tid, få masse følelser, bare for at det skal dra ut i uendeligheten med uvisshet om det er "innafor" å flytte etter (ikke flytte inn da, men skaffe seg et eget sted mens man er kjærester, naturligvis). 

Anonymkode: 529d4...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette faktisk spør jeg FØR jeg begynner å date:) om at person er flyttbar på sikt:) gidder ikke å kast bort masse tid æ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...