AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Hva ville dere valgt? Jeg har alltid ønsket å bli barnesykepleier men nå den siste tiden har jeg ønsket litt med action på jobb. har helsefagarbeider utdanning og påbygg etter studiekompetanse. Anonymkode: 27f81...12f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Det er mye mindre action som ambulansearbeider enn det folk tror. Sykepleier gir flere muligheter. Anonymkode: 0fafa...2ee 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Hvis du ønsker action på jobb bør du nok heller vurdere akuttsykepleie eller intensivsykepleie enn ambulansearbeider. Anonymkode: 889b2...390 2
boblevann Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Jeg tenker sykepleie gir flere muligheter. Blir du ambulansearbeider og mistrives med det - må du starte helt på nytt med utdanning. Som sykepleier kan du ta videreutdanning(er) eller skifte avdeling eller arbeidsplass. Det er mye mer fleksibelt
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 Da ville jeg valgt sykepleier. Kanskje legevakten kunne vært noe for deg? Anonymkode: d1541...c7c
altflyter Skrevet 27. mars 2017 #6 Skrevet 27. mars 2017 Velg sykepleier. Det er i større og større grad blitt vanlig at det er autoriserte sykepleiere i ambulanse også, så om du velger sykepleie, så kan du fortsatt jobbe i ambulanse når du er ferdigutdannet Mange flere valgmuligheter på alle måter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå