AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Hvordan regnes etterbetaling ut nav aap er innvilget? Er det fra søkedatoen, klagedatoen eller datoen søknaden blir innvilget? Og har det noe å si om sykdommen/diagnoesen er medfødt? Vil det da bli lenger tilbake? Og hva med ungufør tillegget? Jeg søkte ikke om det, men vet at jeg har krav på det. Vil datoen for søknaden og tillegget da bli satt til det første året jeg har rett på det når diagnosen er medfødt? Anonymkode: fa9d1...d36
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Åh, maaaaaaas om dette tillegget for tiden altså!! Ring NAV. Anonymkode: 3e57d...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan regnes etterbetaling ut nav aap er innvilget? Er det fra søkedatoen, klagedatoen eller datoen søknaden blir innvilget? Og har det noe å si om sykdommen/diagnoesen er medfødt? Vil det da bli lenger tilbake? Og hva med ungufør tillegget? Jeg søkte ikke om det, men vet at jeg har krav på det. Vil datoen for søknaden og tillegget da bli satt til det første året jeg har rett på det når diagnosen er medfødt? Anonymkode: fa9d1...d36 Hos meg regnet de det ut fra da jeg søkte. Det fikk jeg også opplyst av saksbehandleren min. Snakker du ikke med din? Jeg måtte ikke klage, så jeg har ikke erfaring med klaging. Alt dette står på NAV.no, i tillegg bør du snakke med saksbehandleren din. Siden du allerede har måtte klaget ville jeg ikke være så sikker på at du har krav på noe annet. Aldri anta noe som helst med NAV. Anonymkode: c4ffa...bf4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Hvordan vet du at du har krav på ung uføre? Er utrolig vanskelig/ høye krav. Å når du i tilegg måtte klage på vedtaket ang aap så tror jeg ikke du har en sterk sak som du skal ha det til 😒 Men hør med saksbehandleren din Anonymkode: 5fe49...2a1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at du har krav på ung uføre? Er utrolig vanskelig/ høye krav. Å når du i tilegg måtte klage på vedtaket ang aap så tror jeg ikke du har en sterk sak som du skal ha det til 😒 Men hør med saksbehandleren din Anonymkode: 5fe49...2a1 Den ble først avslått fordi de manglet noe dokumentasjon. Men det ble sendt inn med klagen. Og jeg vet det er god nok dokumentasjon da det kommer fra flere spesialister. Ikke at jeg har noe behov for å forklare meg, jeg stilte bare et enkelt spørsmål. Kan jo selvfølgelig ringe NAV men det tar jo lang tid å få svar der. Anonymkode: fa9d1...d36
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #6 Skrevet 28. mars 2017 I den perioden du har hatt krav på AAP. Anonymkode: d0a50...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå