Lille Bø Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg trenger nok en gang en smule hjelp her... Jeg VET det fantes en oppskift på risboller her inne, som så forferdelig god ut! Lurer på om det var melis i denne, men er ikke sikker. Noen som har litt mer oversikt enn meg? (Ikke at DET skal mye til altså...) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~*Unni*~ Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 Kanskje det var denne? HER Hvis ikke så kan du søke her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. desember 2004 #3 Del Skrevet 16. desember 2004 Risbollene til Arkana er helt utrolig gode!!! Mye bedre enn de jeg har laget tidligere med delfiafett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. desember 2004 #4 Del Skrevet 16. desember 2004 Risboller 3 ss fløte 1 plate kokesjokolade 50 g meierismør 2 ts vaniljesukker 5 dl puffet ris Smelt sjokoladen med kremfløte. Rør inn smøret til det har smeltet. Smak til med vaniljesukker. Bland i puffet ris. Legg små boller av blandingen på bakepapir eller i muffinsformer. La stivne i kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2004 Bøyer seg i støvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 17. desember 2004 #6 Del Skrevet 17. desember 2004 Fant nøyaktig samme oppskrift som Arkana skriver her på www.krem.no eller www.tine.no og har laga dem - de ble RÅgode!! Jeg liker heller ikke risboller der man kjenner den ekle delfiafettsmaken ..uæhhkk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bø Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 18. desember 2004 Skal bare opplyse eventuelle interessenter om at de risbollene til Arkana var himmelsk!!! Jeg laga en porsjon forgårs, men må lage nye igjen nå. Tenker jeg satser på dobbel porsjon denne gangen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 #8 Del Skrevet 19. desember 2004 Hadde ikke tenkt å lage så mye mer i år, men etter alt dette skrytet tror jeg jammen jeg lager Arkanas risboller jeg og. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 19. desember 2004 #9 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg er faktisk helt uenig. Likte ikke disse risbollene jeg, liker dem mye bedre med delfiafett og melis og melkesjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2004 #10 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmmm... skal teste i dag jeg, så får vi se om de faller i smak her i gården! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå