Gå til innhold

For tidlig utløsning etter 10 år sammen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tidenes beste mann, som jeg elsker over alt på denne jord, og jeg er fornøyd på alle områder vi har sammen, utenom ett, og det er litt sårt for oss begge :( Han kommer så innmari fort! Vi har vært sammen i snart 10 år, og det har vært slik gjennom hele forholdet. Jeg føler vi har prøvd alt, gjentatt runking og utløsning på dagen før sex om kvelden, stillinger som gjør han mindre følsom, kondom, jeg har prøvd å gjøre meg selv lydløs (han tenner VELDIG på at jeg stønner), penisring, uplanlagt sex, og ja i det hele tatt. Egentlig er det ikke et altoppslukende problem, jeg bare ser at han syns at dette er vondt. Vi kan ha lange forspill og han får meg til å komme, og da er jeg så steinklar til å få han inni meg og kåt som faen, og da varer han i ca 5 sekund, for han tenner så inni granskauen på at jeg er kåt..men det er akkurat likt om vi tar en kjappis uten forspill..vi har en åpen dialog om sex, prater og tuller og egger hverandre opp gjennom dagen, men akkurat det med for tidlig utløsning kjenner jeg er et sårt punkt for han :( Hva kan jeg gjøre for han? 

Anonymkode: 7b2ee...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

10 år uten noe bedring. Dette lover ikke godt. 

Tror ikke det er så mye å gjøre her. Velger du å fortsatt være sammen med han må du nesten godta at dette ble ditt lodd i livet.

Eller du kan gå all-in og satse på en annen mann. Det er faktisk ikke så uvanlig å få i pose og sekk her i livet. Du velger selv hva du vil ha ut av ditt eget liv. Noen er fornøyd med lite, andre ønsker å leve livet til det fulle. Hvem du er, vet bare du.

Anonymkode: 66e32...95b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er så mye å gjøre her. Velger du å fortsatt være sammen med han må du nesten godta at dette ble ditt lodd i livet.

Eller du kan gå all-in og satse på en annen mann. Det er faktisk ikke så uvanlig å få i pose og sekk her i livet. Du velger selv hva du vil ha ut av ditt eget liv. Noen er fornøyd med lite, andre ønsker å leve livet til det fulle. Hvem du er, vet bare du.

Leser du hva hun skriver her ? hun har tidenes beste mann som hun elsker over alt på jord.

Det å da satse på en annen pga tidlig utløsning er jo meningsløst,de har jo tross alt et bra sexliv høres det ut som og hun har en mann som tenner på henne sykt mye etter 10 år,syns dette høres magisk og fint ut jeg.

Siden dere har prøvd alt,så vil jeg nok prøvd omskjæring visst jeg var ham,dette setter ned følsomheten betydelig samt at det ser fint og sexy ut,han vil også være ren og klar for sex anytime :)

Jeg er selv omskåret og har aldrig angret 1 sekund på det, jeg gikk fra å være lite utholdene til å bli ganske utholdene :)

Vil påstå å si at jeg holder ut 3 ganger lengre en jeg gjorde før omskjæring.

Lykke til 😘😘😘

Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det på samme måte. 10 år sammen, og fortsatt varer selve penetreringen i max 2-3 minutter. Han sier det er fordi jeg er trang (trodde jeg ble mindre trang etter å ha født 2 barn?), og han tenner på at jeg er kåt og stønner. 

Av og til blir jeg utrolig frustrert, men det er tydeligvis umulig for han å fikse.. 

Anonymkode: 1feba...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gå ifra han er helt uaktuelt :) Som sagt, vi har det utrolig bra sammen, og han er en ener på alle områder. Jeg lurte bare på om det finnes noen metoder vi ikke har prøvd ut :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å gå ifra han er helt uaktuelt :) Som sagt, vi har det utrolig bra sammen, og han er en ener på alle områder. Jeg lurte bare på om det finnes noen metoder vi ikke har prøvd ut :sjenert: 

Ta kontakt med en sexolog. Uten han eller med han, hva enn du synes er best. Kanskje de har noen bedre tips? Føler dere har prøvd alt :P

Holder han ut to runder? Du kan jo feks suge, runke han eller at dere tar en kjappis først, så deg, så en gang igjen?

Anonymkode: 3bc70...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, lipgloss skrev:

Leser du hva hun skriver her ? hun har tidenes beste mann som hun elsker over alt på jord.

Det å da satse på en annen pga tidlig utløsning er jo meningsløst,de har jo tross alt et bra sexliv høres det ut som og hun har en mann som tenner på henne sykt mye etter 10 år,syns dette høres magisk og fint ut jeg.

Siden dere har prøvd alt,så vil jeg nok prøvd omskjæring visst jeg var ham,dette setter ned følsomheten betydelig samt at det ser fint og sexy ut,han vil også være ren og klar for sex anytime :)

Jeg er selv omskåret og har aldrig angret 1 sekund på det, jeg gikk fra å være lite utholdene til å bli ganske utholdene :)

Lykke til 😘😘😘

Ronja

Takk for svar 😊

Omskjæring ja 🤔 Det har jeg aldri tenkt på! Men det blir et inngrep, og jeg har ikke lyst å være den som presser inngrep på noen dersom de ikke har tenkt tanken selv. Jeg skal finne noen artikler om omskjæring og tilfeldigvis lese litt høyt for han..fint blir det også :fnise: 

jeg tenker at for tidlig utløsning ligger i hodet, at hjernen har innstilt seg på at han skal komme tidlig fordi han har gjort det før. Er det ingen måte å snu det psykologiske på..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil anbefale å lese litt om tantrisk sex. Orgasme uten utløsning. 

Anonymkode: 90870...966

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta pauser underveis hver gang det nesten går for han! På sikt vil han da holde ut lenger og lenger mellom hver gang han må ta en pause i akten. Ikke gi dere hvis det ikke fungerer og han kommer idet han tar pause de første gangene, øvelse gjør mester ;)

Anonymkode: 9347e...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta pauser underveis hver gang det nesten går for han! På sikt vil han da holde ut lenger og lenger mellom hver gang han må ta en pause i akten. Ikke gi dere hvis det ikke fungerer og han kommer idet han tar pause de første gangene, øvelse gjør mester ;)

Hvordan skal man rekke å ta pause hvis det går for han etter 5 sek?

Anonymkode: 1e48d...195

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man rekke å ta pause hvis det går for han etter 5 sek?

Anonymkode: 1e48d...195

Da tar man pause etter 1-2 jukk 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det dere gjør feil er vel å gjøre dette til et så jævla stort problem.

OK, så han kommer kjapt i runde en. Da kan dere konsentrere dere om deg etter at han har kommet. Er jeg kåt nok, kommer jeg av å bli knullet av en halvslapp en (etter hans orgasme). Og så blir han kanskje kåt nok til å komme en gang til. 

Stakkars fyr, føle det som om hvert samleie i ti år er mislykket! Du skal definitivt ikke se bort fra at noe av årsaken sitter i (det andre) hodet.

Anonymkode: 263ab...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Logger meg ut, siden dette har vært mannens problem og ikke mitt. 

Da vi ble sammen for 12 år siden, så kunne han telle antall ganger han hadde hatt sex. Da var han 30. Veldig sjenert og usikker på seg selv, og elendig erfaring med sex. Aldri opplevd at dama hadde fått orgasme. Aldri smakt på kvinnen "der nede". Rett og slett 30 år med nederlag. 

Jeg hadde et langt samboerforhold bak meg, og er veldig glad i sex. Liker å ha sex over alt, så lenge det ikke bryter norsk lov. Vet hva som skal til for at jeg skal få orgasme, og bruker gjerne leketøy for å stimulere klitoris. Tydelig på at jeg onanerer, og spør gjerne om han har onanert hvis han har vært på jobbtur. Ønsker telefonsex når han er på jobbtur. 

Da vi ble et par, så gikk det for ham før han var halvveis inni meg. Jeg trodde ikke det var mulig å være 30 med så lite erfaring. Så det har vært en ren sexskole, der han har blitt presset til å lese om tema, se videoer og masse samtaler. For jeg blir jo helt sprø av et dårlig sexliv. 

Det tok vel 10 år før det løsna skikkelig. Selv nå synes han det er vanskelig å si at han vil ha sex. Mens jeg liker at han sier det. Han tenner veldig lett. I dag tidlig dro jeg bare ned dyna så han så brystene mine, og så var vi i gang. For at det skal bli bra, så handler det nok om mengde og at han føler mestring. Vi kommuniserer før, under og etter samleiet. For noen menn ville dette vært skilsmissegrunn, mens det for ham handler det nok om å være mann nok til å tilfredsstille meg. 

Anonymkode: 0dcde...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss
På 28.3.2017 den 9.00, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊

Omskjæring ja 🤔 Det har jeg aldri tenkt på! Men det blir et inngrep, og jeg har ikke lyst å være den som presser inngrep på noen dersom de ikke har tenkt tanken selv. Jeg skal finne noen artikler om omskjæring og tilfeldigvis lese litt høyt for han..fint blir det også :fnise: 

jeg tenker at for tidlig utløsning ligger i hodet, at hjernen har innstilt seg på at han skal komme tidlig fordi han har gjort det før. Er det ingen måte å snu det psykologiske på..? 

😊du får lese litt for han ja :)

det ligger nok i en kombinasjon av begge deler.men han vil føle en mye bedre kontroll som igjen vil gi han bedre selvtilitt i senga dom igjen fører til lengre sex,skjedde ihvertfall med meg :)

lykke til søster😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Tue Mar 28 2017 den 8.52, AnonymBruker skrev:

Edging fungerer faktisk veldig bra. Men det tar tid så man bør stålsette seg på det. I tidlig 20 årene klarte jeg ikke runke forsiktig i mer enn 1 minutt før jeg kom. Veldig irriterende! Så startet jeg etterhvert med årene, å ta meg skikkelig god tid når jeg runket. Jeg nappet forsiktig og i lavt tempo. Fokuserte bare på nytelsen der og da og blåste i allt annet. Når jeg kjente det var nære, stoppet jeg opp og bare koste med pikken uten å røre kukhodet. Etter å ha sittet slik i nær en time ble følsomheten gradvis satt ned og pikken føltes mer nummen. Da kunne jeg runke hardere og mer intensivt. Slik holdt jeg det gående over mange måneder. Nå klarer jeg penetrering i 10-15 minutter sammen med verdens deiligste dame. Det fungerer, men vær tålmodig og ikke gi opp :)

Anonymkode: 8407a...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Mon Mar 27 2017 den 19.33, lipgloss skrev:

Lykke til 😘😘😘

Ronja

Mann med navn Ronja? 

Anonymkode: a70b2...80a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 27.3.2017 den 19.33, lipgloss skrev:

Lykke til 😘😘😘

Ronja

Hvor kan man isåfall få gjort dette i Norge? Uten å ha noe medisinsk grunn for det.

Har det samme problemet her i heimen. 

Anonymkode: 15bb8...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

bare ta kontakt med en privat klinikk,jeg brukte coluseum i stavanger :) det er gjort på  kort tid ca 30 min.

Det er ikke særlig behagelig etterpå da penis hovner sykt opp og det er vondt når bandasjer og alt skal av men det er vell verdt det hele.

Mye rensliger er det også.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/27/2017 den 19.33, lipgloss skrev:

Lykke til 😘😘😘

Ronja

Det er så fint å ha deg her på KG. Du er klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann med navn Ronja? 

Anonymkode: a70b2...80a

Jeg er transeperson føler meg som kvinne,du har sikkert hørt om fenomenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...