AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Selv setter jeg ekstra pris på dette: *Han har tatt godt i mot hunden min (til tross for at han har katt og de HATER hverandre). F.eks kan han fint finne på å gå tur med hunden før jeg kommer hjem fra jobb slik jeg kan slappe av litt *Han gir meg ofte komplimenter *Lager av og til klar middag/kvelds til jeg kommer hjem fra jobb *Står av og til opp samtidig som meg når jeg skal tidlig på jobb, selv om han kunne sovet lengre, slik vi kan lufte hunden eller spise frokost sammen Anonymkode: fb832...f2c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Den største kjærlighetserklæringen noen har gitt meg/han har gitt meg, var når jeg var inn i en stor og tung depresjon. Alle kjærlighetserklæringene hans holdt meg oppe.. Husker når det sto på som verst; jeg lå hele dagen inne på et mørkt rom og var helt likegyldig. Han burde ha dumpet med, dømt meg..jeg hadde ikke dusja på noen dager, lå under dyna, hadde mange kaffekopper ved senga. Også kom han inn på rommet, tok bort alle kaffekoppene og satt dem i vaskemaskinen, kom med nykokt kaffe til meg og en hel kanne med kaffe faktisk, og sjokolade, også la han seg vedsiden av meg og og holdt rundt meg... Glemmer det aldri..Var noe spesielt med det øyeblikket. Det var kjærlighet... Anonymkode: ce60c...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Han møter meg ofte i døra med et kyss når jeg kommer hjem, enten jeg har vært på jobb, på vennebesøk osv.:) Det setter jeg masse pris på, er kjempedeilig å komme hjem Anonymkode: 85645...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå