AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Med 5 års mellomrom så oppdateres nettavisen vg/db og aftenposten seg med de samme nyhetene. Det samme som sto der for 5 år siden kommer på trykk etter 5 år. Har de et reglement som de må følge hvert 5. år, sånn at de bare publiserer noe for å publisere noe eller? Anonymkode: 98a87...cbd
Silfen Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Det du egentlig sier er at folk er så stokk dumme at de aldri lærer og ting gjentar seg selv.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Selv bestemor på 85 vil være uenig med deg i at påstanden din stemmer. Anonymkode: 4ae8b...e08
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 2 minutter siden, Silfen skrev: Det du egentlig sier er at folk er så stokk dumme at de aldri lærer og ting gjentar seg selv. Nei, jeg spør om dem har en sånn gjentagelses-funksjon som dem bruker? Anonymkode: 98a87...cbd
Silfen Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg spør om dem har en sånn gjentagelses-funksjon som dem bruker? Anonymkode: 98a87...cbd Nei, det du sier er at historien gjentar seg slik at lignende hendelser postes. Folk er dumme. Du vet, slike som tror at aviser går på repeat og sånt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #6 Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Nei, det du sier er at historien gjentar seg slik at lignende hendelser postes. Folk er dumme. Du vet, slike som tror at aviser går på repeat og sånt. Det er du som kaller dem dumme. Ikke jeg. Ja, selvklart sier jeg at historiene gjentar seg selv. Folk har vel noen grusomme "rutiner" dem følger. Nå er du som sagt like hårshår som Rhino Thue. Det skal ikke så mye til... Anonymkode: 98a87...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå