Hjertefisk Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Ser reklame for produktet Skinrepair, overalt, hele tida. Tar man 2stk av disse pillene så blir huden finere og finere. Tror omtrendt ALLE toppbloggerene reklamerer for disse pillene. Noe som gjør meg svært skeptisk. De er jo garantert kjøpt og betalt for å reklamere for det, uten å egentlig mene noe av det de sier. I dag har bla. Sophie Elise et reklame-innlegg om Skinrepair på bloggen sin. Jeg sliter jo med huden min, og skulle gjerne hatt en mirakel-kur. Men er det noen som faktisk har prøvd Skinrepair? Hva slags erfaringer har dere i så fall? Funka det, eller funka det ikke?
GlitterGlitter Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Skinrepair er ingen mirakel-kur, det er bare vanlig kosttilskudd. Dersom du ikke har noen mangler, vil du bare tisse det ut uansett. Du kan altså oppnå samme resultat med et normalt kosthold
Djungelvrål Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Du vil nok slite med å finne en god rapport for dokumentert effekt på dette produktet. Hvis Sofie Elise går god for dette sier det sitt, hun påsto vel at det var disse pillene som hadde kurert aknen hennes når hun akkurat hadde stått på en sterk kur med Isotretioin...så jeg vet ikke jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Skrevet 28. mars 2017 1. Sophie Elise har ikke lagt ut noe om skin repair i dag? Hva snakker du om.. 2. Skinrepair folka er utrolig useriøse. Har bestilt 1 pakke fra dem og har kontaktet "døgnåpen kundeservice" som de liker å kalle seg selv, 2 ganger uten svar!! Har sagt at jeg ønsker å avslutte medlemskapet utover den pakken jeg allerede har kjøpt men de ignorer meg totalt. Har gått over 1 uke så er ingen unnskyldning når de kaller seg selv døgnåpent. Har også tatt kontakt på facebooken deres uten respons. Dette er så uprofesjonelt og unødvendig. Ingen seriøse firma holder på sånn her. Jeg ønsker liksom ikke å betale for flere pakker uten å ha testet den første. Så lei av kjøpt og betalt bloggere som fronter alt mulig søppel for noen ekstra sifre på bankkontoen. Anonymkode: f36aa...227 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #5 Skrevet 29. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Sophie Elise har ikke lagt ut noe om skin repair i dag? Hva snakker du om.. 2. Skinrepair folka er utrolig useriøse. Har bestilt 1 pakke fra dem og har kontaktet "døgnåpen kundeservice" som de liker å kalle seg selv, 2 ganger uten svar!! Har sagt at jeg ønsker å avslutte medlemskapet utover den pakken jeg allerede har kjøpt men de ignorer meg totalt. Har gått over 1 uke så er ingen unnskyldning når de kaller seg selv døgnåpent. Har også tatt kontakt på facebooken deres uten respons. Dette er så uprofesjonelt og unødvendig. Ingen seriøse firma holder på sånn her. Jeg ønsker liksom ikke å betale for flere pakker uten å ha testet den første. Så lei av kjøpt og betalt bloggere som fronter alt mulig søppel for noen ekstra sifre på bankkontoen. Anonymkode: f36aa...227 Akkurat sånn bokklubben.no (eller var det bokkilden?) holdt på, umulig å melde seg ut. De fortsatte å sende bøker og regninger frem til pappa møtte opp på kontoret og "tok dem" skikkelig. Ikke betal fler regninger! Uansett helt ille at bloggere fronter dette når det er både svindel og useriøst, sier litt om de som anbefaler det. Anonymkode: 5bf51...949 1
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2017 #6 Skrevet 29. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn bokklubben.no (eller var det bokkilden?) holdt på, umulig å melde seg ut. De fortsatte å sende bøker og regninger frem til pappa møtte opp på kontoret og "tok dem" skikkelig. Ikke betal fler regninger! Uansett helt ille at bloggere fronter dette når det er både svindel og useriøst, sier litt om de som anbefaler det. Anonymkode: 5bf51...949 Hvis man sender en mail til slike foretak og informerer om at man sier opp medlemskapet har man da sitt på det rene, man trenger ikke å gjøre mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #7 Skrevet 29. mars 2017 4 timer siden, Boomonster skrev: Hvis man sender en mail til slike foretak og informerer om at man sier opp medlemskapet har man da sitt på det rene, man trenger ikke å gjøre mer enn det. Nei, derfor hun over meg ikke må betale, som jeg skrev. Jeg sendte en mail til bokkilden da de ikke hadde telefon, og fikk aldri svar på denne mailen. Derimot fikk jeg masse inkassovarsel og dritt da de aldri sluttet å sende bøker etter oppsigelse, så da måtte det et fysisk besøk til. Høres ut som om skinrepair driver med samme type svindel. Anonymkode: 5bf51...949 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 Ja er så dårlig gjort å utnytte folk på den måten. Har nå kontaktet kundeservicen 3/4 ganger, og tatt kontakt flere ganger på facebook. I tillegg til å ha sendt mail. Uten svar! Kommer ikke til å betale flere regninger Anonymkode: f36aa...227
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #9 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja er så dårlig gjort å utnytte folk på den måten. Har nå kontaktet kundeservicen 3/4 ganger, og tatt kontakt flere ganger på facebook. I tillegg til å ha sendt mail. Uten svar! Kommer ikke til å betale flere regninger Anonymkode: f36aa...227 Har nå fått "svar": Vi informerer om at vi for tiden har stor pågang, og at svartiden derfor kan bli forsinket i forhold til normalt. Altsåååå?? Sendte første hendvendelse i starten av forrige uke!!! Og de er visstnok døgnåpent! Så useriøst Anonymkode: f36aa...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå