AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Dere som er kjent med SW filmene, enten dere er fans eller ikke, og som har sett Rogue one. Er det en film som kan passe for de av oss som aldri har sett noen av Star wars filmene? Har fått med meg at det er en prequel hvor handlingen er et par dager før originalen, men tenker at det er jo likevel en del av det universet. Anonymkode: ba62b...239
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Skrevet 28. mars 2017 Jeg mener det absolutt kan passe, filmen står for seg selv og er ikke avhengig av bakgrunnskunnskap om star wars-universet - selv om det selvfølgelig gir filmen ekstra dybde om man har det. Det er en spennende film, så bare se den! Anonymkode: 4790f...58d 2
Antoinette Skrevet 29. mars 2017 #3 Skrevet 29. mars 2017 Så lenge du er klar over rekkefølgen på historien så går det fint. Det er som andre tidligere har nevnt en selvstendig film.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #4 Skrevet 29. mars 2017 8 timer siden, Antoinette skrev: Så lenge du er klar over rekkefølgen på historien så går det fint. Det er som andre tidligere har nevnt en selvstendig film. Men hvis man ikke har sett noen av de andre filmene eller har noe kunnskaper om selve SW og historien, hvordan skal man kunne være klar over noe rekkefølge? Blir ikke det litt selvmotsigende hvis det er en selvstendig film? Anonymkode: ba62b...239
Antoinette Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 På 29.3.2017 den 20.06, AnonymBruker skrev: Men hvis man ikke har sett noen av de andre filmene eller har noe kunnskaper om selve SW og historien, hvordan skal man kunne være klar over noe rekkefølge? Blir ikke det litt selvmotsigende hvis det er en selvstendig film? Anonymkode: ba62b...239 Ja men så les deg opp da, hvor vanskelig kan det være?
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 På 29.3.2017 den 20.06, AnonymBruker skrev: Men hvis man ikke har sett noen av de andre filmene eller har noe kunnskaper om selve SW og historien, hvordan skal man kunne være klar over noe rekkefølge? Blir ikke det litt selvmotsigende hvis det er en selvstendig film? Anonymkode: ba62b...239 Om du vil ha mer kjennskap til Star Wars så kan du enten søke rundt på IMDB. Eller gå på Star Wars wiki eller Jedi council forum. Og for å være ærlig så trenger man ikke noe spesielt kunnskap om Star Wars for å se noen av filmene. I hvertfall ikke etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 22 minutter siden, Antoinette skrev: Ja men så les deg opp da, hvor vanskelig kan det være? Men spørsmålet var jo faktisk om dette er en såpass selvstendig film at man ikke trenger noe forkunnskaper om selve historien eller det universet, for å like den. Anonymkode: ba62b...239 1
Lillemorbare Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Den er såpass selvstendig at du kan se den uten å vite noe som helst om SW. Og like den selvfølgelig! Endret 31. mars 2017 av Lillemorbare La på tekst
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men spørsmålet var jo faktisk om dette er en såpass selvstendig film at man ikke trenger noe forkunnskaper om selve historien eller det universet, for å like den. Anonymkode: ba62b...239 Nei du trenger ikke forkunnskaper om historien\universet for å like den.
Hermine Grang Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg så den med venninner som ikke hadde sett noen av Star Wars filmene før. Det gikk helt fint. Det er ikke slik at man er avhengig av å ha sett den de andre filmene for å forstå historien. Men det er enkelte scener man vil sette mer pris på om man er Star Wars fans. Edit: Det er helt unødvendig å lese seg opp på Star Wars og selv om du skulle gjøre det så vil du ikke få noe mer ut av filmen. Endret 31. mars 2017 av Hermine Grang
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 Men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere velger Rogue One, når dere ikke kjenner til franchisen? Hvorfor ikke se en annen film? Eller begynne i en annen ende av universet - Rogue One er ikke den jeg hadde startet med, hvis jeg skulle begynne på SW-filmene. Filmen kan sees på egenhånd, da den ikke følger Skywalker-tidslinjen, men der er helt klart ting dere ville satt mer pris på eller referanser dere hadde forstått, om dere kjente til historien. Anonymkode: 3c32e...761 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå