Gjest hmm Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Alltid kult med folk som starter en tråd for å si at dem har bursdag i dag...Yeah right. Desperate rop etter oppmerksomhet..
Suzy Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Alltid kult med gjester som starter en tråd for å komme med sure oppgulp fordi de liker å håndheve janteloven på fritida...
Gjest *Fiona* Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Det står PERSONLIGE MELDINGER av en grunn. Så da kan du vel ligge unna siden du åpenbart ikke føler deg helt med der? Vi andre liker å feire hverandre ser du. Lov å like å bli husket på dagen sin.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Du får gjøre som meg og ikke lese personlige meldinger. Hmm, eller kanskje jeg bør gjøre det? Mulig noen etterspør meg?
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Alltid kult med gjester som starter en tråd for å komme med sure oppgulp fordi de liker å håndheve janteloven på fritida... Slenger meg på den.
Superlammet Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Gjest er gjest dessverre... Synd for de gjestene som faktisk er seriøse og har litt vett innabords...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Gjest er gjest dessverre... Synd for de gjestene som faktisk er seriøse og har litt vett innabords... Du tenker vel på samme måte på utlendinger, formoder jeg..?
Gjest enda en gjest Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Du ødelegger for meg som prøver å være seriøs de gangene jeg skriver noe, men som blir gredd over eller med den samme kammen i fellesbegrepet "gjester". Kunne vel registrert meg men synes det er greit å slippe å logge meg inn i allfall et sted i løpet av dagen. Jeg synes det er hyggelig å lese personlige meldinger jeg, for det er stort sett hyggelige ting det går på. Og det trengs i en ellers så mørk hverdag som vi har for tiden (værmessig, ikke nødvendigvis psykisk). God Jul.
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Kan vi være så snill å kutte ut munnhuggeriet - både gjester og registrerte brukere. Tusenfryd - moderator
Gjest hmm Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 ja.slutt å ødelgge tråden min, bare fordi dere har en annen mening enn meg. Har aldri sett mer crap en innleggene som er på personlige meldinger.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 ja.slutt å ødelgge tråden min' date=' bare fordi dere har en annen mening enn meg. Har aldri sett mer crap en innleggene som er på personlige meldinger.[/quote'] Så hvorfor i all verden leser du dem, da? Hvis jeg har god grunn til å tro at noe er det jeg betrakter som rent oppspinn, holder jeg meg rett og slett unna. Er det for vanskelig? Eller forlanger du rett og slett monopol på hva som er verdt å skrive, og hva som ikke er det?
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 ja.slutt å ødelgge tråden min' date=' bare fordi dere har en annen mening enn meg. Har aldri sett mer crap en innleggene som er på personlige meldinger.[/quote'] tror du er den samme som har forpesta flere tråder i dag, bl.a. parkeringsbot-tråden min! :evil:
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 Alltid kult med folk som starter en tråd for å si at dem har bursdag i dag...Yeah right. Desperate rop etter oppmerksomhet.. Du er gjest, så du merker det kanskje ikke, men for oss registrerte brukere er KG et koselig sted med masse kjekke folk som har mye koselig å si til hverandre. Å få bursdagshilsener fra mennesker man kjenner samtidig som man ikke kjenner dem i det hele tatt kan være ganske koselig skal jeg si deg! Men hvordan kan man vite omnoen har bursdag om man ikke forteller om det? Og hva mener du med yeah right, mener du å påstå at jeg ikke hadde bursdag i går? Og hva er galt med litt oppmerksomhet?
Samantha Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 Hadde kanskje vore en ide å berre droppe å gå innom "Personlige Meldinger"? Det ligge liksom i navnet... Eg har bursdag idag og eg syns det er superkoselig at folk her på KG gratulerar meg. Nemlig.
Saeria Skrevet 16. desember 2004 #15 Skrevet 16. desember 2004 og jeg synes det er koselig å gratulere registrerte brukere med dagen!
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #16 Skrevet 17. desember 2004 Og jeg forteller aldri når jeg har bursdag... La være å lese det som ikke passer kanskje er en ide for deg, gjest?
Superlammet Skrevet 17. desember 2004 #17 Skrevet 17. desember 2004 Du tenker vel på samme måte på utlendinger, formoder jeg..?
Diva Skrevet 17. desember 2004 #18 Skrevet 17. desember 2004 Alltid kult med folk som starter en tråd for å si at dem har bursdag i dag...Yeah right. Desperate rop etter oppmerksomhet.. Åhuffamei! Ikke ta deg nær av det du :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå