Gjest bergenrosa Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Etter samtlige tråder der både menn og kvinner er direkte avskyelige mot kvinnekroppen synes jeg at vi virkelig fortjener en ny tråd som forteller folk at vi er utrolige å sexy uansett hva !. Så se på deg selv i speilet idag å si til deg selv at du er akkurat så utrolig perfekt som ett kvinne menneske kan bli!. Vi er kvinner! å det er utrolig tøft å vanskelig til tider så hvorfor i alle dager finnes det kvinner som skal rive ned andre istede for å løfte hverandre opp....? Skjerpings
Silfen Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Hva med å inkludere alle fremfor å ekskludere menn? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Hva med å inkludere alle fremfor å ekskludere menn? Du kan jo lage en tilsvarende tråd for menn på Manneguiden? Anonymkode: 2453a...c04
Gjest bergenrosa Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Hva med å inkludere alle fremfor å ekskludere menn? Sant det Det burde jeg ha gjort, men igjen så får kvinnekroppen mye mer tyn enn ¨mannekroppen¨
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 Fuck dere! Det er for seint å komme med godord i ettertid! Anonymkode: 75069...d8b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #6 Skrevet 27. mars 2017 1 minutt siden, bergenrosa skrev: Sant det Det burde jeg ha gjort, men igjen så får kvinnekroppen mye mer tyn enn ¨mannekroppen¨ Nåja...gutter sliter under kropps presset de også. Ellers faller flest gutter ut av skolen og blir samfunns tapere. Anonymkode: c0101...ed1
Silfen Skrevet 27. mars 2017 #7 Skrevet 27. mars 2017 5 minutter siden, bergenrosa skrev: Sant det Det burde jeg ha gjort, men igjen så får kvinnekroppen mye mer tyn enn ¨mannekroppen¨ Så det er booohoo, stakkars kvinner? Hvorfor er det alltid et kjønn mot et annet? 1
Gjest bergenrosa Skrevet 27. mars 2017 #8 Skrevet 27. mars 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Så det er booohoo, stakkars kvinner? Hvorfor er det alltid et kjønn mot et annet? Hvorfor kommer du å sprer negativ energi på ett kvinneforum som var ment som ett oppløftende innlegg? Blir så sliten av slike som deg.
Gjest Coolaid Skrevet 27. mars 2017 #9 Skrevet 27. mars 2017 39 minutter siden, Silfen skrev: Hva med å inkludere alle fremfor å ekskludere menn? Hva med å feire kvinnene og formene deres alene? Vi er jo så opptatt av alt med kvinner ellers så hvorfor ikke hedre kvinnen eksklusivt? Fordi vi hedrer noen betyr ikke at vi utelater andre Jeg er så glad TS startet denne tråden - fordi jeg mener at kvinner også må eie det som skjer.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #10 Skrevet 27. mars 2017 Absolutt ikke. Liker ikke flesk som henger og disser rundt omkring. Å si at alle former er vakre, er å unnskylde seg fordi en ikke har et sunt kosthold og trener, men vil heller sitte i sofaen og spise godteri Anonymkode: 18c8e...dad 1
Silfen Skrevet 27. mars 2017 #11 Skrevet 27. mars 2017 2 minutter siden, Coolaid skrev: Hva med å feire kvinnene og formene deres alene? Vi er jo så opptatt av alt med kvinner ellers så hvorfor ikke hedre kvinnen eksklusivt? Fordi vi hedrer noen betyr ikke at vi utelater andre Jeg er så glad TS startet denne tråden - fordi jeg mener at kvinner også må eie det som skjer. Hva med å bare godta at jeg er uenig med deg? Du er jo bare opptatt av normalen anyways, så hvorfor bry seg med hva du mener. 1
Gjest Coolaid Skrevet 27. mars 2017 #12 Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, Silfen skrev: Hva med å bare godta at jeg er uenig med deg? Du er jo bare opptatt av normalen anyways, så hvorfor bry seg med hva du mener. 1. Jeg har ingen problemer med å godta at du er uenig med meg. Hvor har du det fra? 2. Du trenger ikke bry deg om hva jeg mener heller - du velger selv å delta i diskusjon. 3. Du er på et diskusjonsforum - så dersom du ikke bryr deg om punkt 1 og 2 så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt er her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå