leeemx Skrevet 26. mars 2017 #1 Skrevet 26. mars 2017 Hei! Hørt at det finnes en blowjob/deep trough spray der du blir nummen bak i halsen når du sprayer bak der. Jeg snakket med en dame, som jobber i sexbutikken på moa i Ålesund, og hun sa de du får kjøpt i norske butikker ikke fungerer så bra, men at de har bedre utvalg på Internett, gjerne fra utland. Har noen av dere erfaring med slik spray? Eventuelt tips til merker som fungerer?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2 Skrevet 26. mars 2017 Det er lov å si nei hvis du må bedøve halsen for å få det til... Anonymkode: 1fa14...450 9
leeemx Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å si nei hvis du må bedøve halsen for å få det til... Anonymkode: 1fa14...450 Haha, det vet jeg godt! Jeg er veldig glad i å gi blowjob! Men klarer ikke å ta penisen langt bak i halsen, derfor hadde det vært kjekt å prøve en slik spray, for å se om det er noe for oss! Jeg er nok nesten mer giret og spent på dette produktet enn kjæresten 😊 1
bjone Skrevet 26. mars 2017 #4 Skrevet 26. mars 2017 4 minutter siden, leeemx skrev: Haha, det vet jeg godt! Jeg er veldig glad i å gi blowjob! Men klarer ikke å ta penisen langt bak i halsen, derfor hadde det vært kjekt å prøve en slik spray, for å se om det er noe for oss! Jeg er nok nesten mer giret og spent på dette produktet enn kjæresten 😊 Er dette noe du vil egentlig?
leeemx Skrevet 26. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2017 1 minutt siden, bjone skrev: Er dette noe du vil egentlig? Ja, absolutt. Om dette er noe jeg vil var ikke spørsmålet jeg stilte. Jeg spurte om erfaringer 1
bjone Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 Tenke det var nå drastisk å spraye for å få det til. Husker jeg lå på sykehuset brukte jeg et middel for kunne svelge. Hehe ikke helt det samme, men den var effektiv 😉
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 Jeg vil si dette høres farlig ut Anonymkode: 276de...c13 5
leeemx Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2017 Nå må dere gi dere med all denne negativiteten! 2
eksentrisk Skrevet 27. mars 2017 #9 Skrevet 27. mars 2017 Enig. Dette er en dame som vil det selv. Noen blir faktisk kåte av å suge. Noen blir kåte av å deep throate. Andre TENNER på å svelge eller bli sprutet i ansiktet. Ja da, dere synes sikkert det er forferdelig. Ekkelt og sånn, men det er faktisk noen jenter som liker dette av fri vilje. Hold dere til topic! Dama prøvde en spray en gang. Fungerte ganske fint. Fikk den helt ned sykt digg. Spesielt når man kommer. Da er den så langt nede at det bare glir rett ned uten at hun nærmest merket det. Husker dog ikke merke. Etter en stund med dette trente hun seg opp til å klare det uten den sprayen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #10 Skrevet 27. mars 2017 2 timer siden, leeemx skrev: Hei! Hørt at det finnes en blowjob/deep trough spray der du blir nummen bak i halsen når du sprayer bak der. Jeg snakket med en dame, som jobber i sexbutikken på moa i Ålesund, og hun sa de du får kjøpt i norske butikker ikke fungerer så bra, men at de har bedre utvalg på Internett, gjerne fra utland. Har noen av dere erfaring med slik spray? Eventuelt tips til merker som fungerer? Den typen sprayer regnes som legemidler og er ulovlig å importere fra utlandet. I Norge brukes de ved gastroskopi og andre ubehagelige spoperinger hos lege og tannlege. Anonymkode: a6f00...129 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #11 Skrevet 27. mars 2017 Bare drit i alle de sutrete og negative AB'ene, er alltid fullt av disse som vil dømme deg fordi du liker noe de selv ikke liker. Anonymkode: 3ae04...71c
leeemx Skrevet 27. mars 2017 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2017 6 timer siden, eksentrisk skrev: Enig. Dette er en dame som vil det selv. Noen blir faktisk kåte av å suge. Noen blir kåte av å deep throate. Andre TENNER på å svelge eller bli sprutet i ansiktet. Ja da, dere synes sikkert det er forferdelig. Ekkelt og sånn, men det er faktisk noen jenter som liker dette av fri vilje. Hold dere til topic! Dama prøvde en spray en gang. Fungerte ganske fint. Fikk den helt ned sykt digg. Spesielt når man kommer. Da er den så langt nede at det bare glir rett ned uten at hun nærmest merket det. Husker dog ikke merke. Etter en stund med dette trente hun seg opp til å klare det uten den sprayen. Hvordan trente hun seg opp? 😊
The Kitten Skrevet 27. mars 2017 #13 Skrevet 27. mars 2017 Jeg har ikke prøvd spray, så kan ikke bidra der, men jeg klarer deep throat så kan komme med noen generelle tips. Gjør noe som får deg avslappet først. Slapp av i halsen, så viktig at du har en behagelig stilling. Ta det veldig rolig og styr tempo og dybde selv. En gang eksen ble overivrig holdt det på å gå veldig gale, og det var ekstremt ubehagelig. Ikke bli overivrig selv og prøv deep throat for tidlig. Vent til det er masse slim i halsen, selv om det høres ekkelt ut. Husk å puste gjennom nesen. Børst tungen jevnlig. Ikke bare hjelper det deg med å ha frisk ånde, det kan også hjelpe med å underbygge brekningsrefleksen. Men ikke børste under blowjob / deep throat altså. Øv gjerne på en banan eller dildo.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #14 Skrevet 27. mars 2017 Jeg har prøvd med en sånn bedøvende spray for halsen som egentlig var for forkjølelse problemet var at sprayen smakte så ekkelt at jeg brakk meg nesten av den i stedet det er en litt rar og ekkel følelse å være bedøvet i halsen sånn. Men syntes det ble lettere å deepthroate! Ellers hjelper det å ligge på ryggen med hodet på sengekanten Anonymkode: 1a248...3ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #15 Skrevet 27. mars 2017 Jeg jobber i en erotisk butikk i Norge der vi ikke selger slik spray. Dette på grunn av at man kan sovne på ryggen og deretter svelge tungen. I værste fall dø. Ja de bruker på sykehus, men da er man under oppsyn av leger. Anonymkode: cd1c7...6dd 2
brownbrown Skrevet 27. mars 2017 #16 Skrevet 27. mars 2017 10 timer siden, leeemx skrev: Ja, absolutt. Om dette er noe jeg vil var ikke spørsmålet jeg stilte. Jeg spurte om erfaringer wow, hvor finner man slike damer som deg blowjob queen
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #17 Skrevet 27. mars 2017 8 timer siden, eksentrisk skrev: Enig. Dette er en dame som vil det selv. Noen blir faktisk kåte av å suge. Noen blir kåte av å deep throate. Andre TENNER på å svelge eller bli sprutet i ansiktet. Ja da, dere synes sikkert det er forferdelig. Ekkelt og sånn, men det er faktisk noen jenter som liker dette av fri vilje. Hold dere til topic! Dama prøvde en spray en gang. Fungerte ganske fint. Fikk den helt ned sykt digg. Spesielt når man kommer. Da er den så langt nede at det bare glir rett ned uten at hun nærmest merket det. Husker dog ikke merke. Etter en stund med dette trente hun seg opp til å klare det uten den sprayen. Det var jeg som svarte TS at det er lov og si nei, og jeg ELSKER å gi blowjobs! Men å måtte bedøve halsen med et legemiddel høres ikke akkurat bra ut. Hva hvis en skulle få en slags allergisk reaksjon? Ikke få puste? Anonymkode: 1fa14...450
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #18 Skrevet 27. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jeg som svarte TS at det er lov og si nei, og jeg ELSKER å gi blowjobs! Men å måtte bedøve halsen med et legemiddel høres ikke akkurat bra ut. Hva hvis en skulle få en slags allergisk reaksjon? Ikke få puste? Anonymkode: 1fa14...450 Da må man ringe 113, men det er sjeldent med lokalbedøvende. De fleste har vel uansett brukt lokalbedøvende før, som krem eller hos tannlegen, så man vet hvis man er allergisk. Ville ikke bekymret meg for mye over dette Anonymkode: 1a248...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #19 Skrevet 27. mars 2017 53 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg har ikke prøvd spray, så kan ikke bidra der, men jeg klarer deep throat så kan komme med noen generelle tips. Gjør noe som får deg avslappet først. Slapp av i halsen, så viktig at du har en behagelig stilling. Ta det veldig rolig og styr tempo og dybde selv. En gang eksen ble overivrig holdt det på å gå veldig gale, og det var ekstremt ubehagelig. Ikke bli overivrig selv og prøv deep throat for tidlig. Vent til det er masse slim i halsen, selv om det høres ekkelt ut. Husk å puste gjennom nesen. Børst tungen jevnlig. Ikke bare hjelper det deg med å ha frisk ånde, det kan også hjelpe med å underbygge brekningsrefleksen. Men ikke børste under blowjob / deep throat altså. Øv gjerne på en banan eller dildo. Hva skjer når orgasmen kommer, spyler han ned i halsen uten at du må svelge å slipper smaken? Anonymkode: 2cbee...61e
Adina Skrevet 27. mars 2017 #20 Skrevet 27. mars 2017 De fleste sexbutikker selger en eller annen form for slike sprayer. De du får i Norske butikker er gjerne mildere enn de du kan få i utlandet, siden det er ganske strenge regler i Norge for hvor mye bedøvelse du har lov å ha i produktene som selges i Norge. På generelt grunnlag er vel ikke bedøvelse og sex noen god kombinasjon.... da er trening en bedre løsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå