AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1 Del Skrevet 26. mars 2017 I går, (lørdag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat. Jeg gikk av t-banen, på Stortinget.Og så tok jeg Lambertseter-banen videre.For jeg hadde tenkt meg, til Rimi Karlsrud.Men da jeg så, på klokka, så fant jeg ut, at jeg da, kun ville ha, cirka ti minutter, (å handle på), før den butikken stengte.(Og noen butikkfolk, pleier å være, jævlig masete, like før butikken stenger.Så det hadde blitt, som noe stress, mistenkte jeg.Noe sånt).Så derfor gikk jeg heller av t-banen, på Ensjø.(For da hadde jeg nesten, en halvtime på meg, til å handle). Siden at denne butikken, ikke hadde mer igjen, av 'Rema' rød husholdningssaft.(Som vanlig, må man vel si).Så måtte jeg kjøpe 'Rema' gul husholdningssaft.Enda den kosta 27.90 pluss pant.Så den var åtte kroner dyrere, enn 'Rema' rød husholdningssaft, (som kosta 19.90 pluss pant, stod det).Så den 'Rema' rød husholdssaft, er antagelig billigere, fordi at den er med, i VG sin handlekurv, (eller noe lignende).(Noe sånt).Så sånn er muligens det.Bare noe jeg tenkte på.Men men. Siden at de var utsolgt, for billige to-pakninger, med pizza.Så kjøpte jeg, en billig en-pakning-pizza, til 20 kroner.Men det ble kanskje, litt lite, (sånn at jeg ikke ble mett, når jeg kom hjem), tenkte jeg, mens jeg handla.Så jeg kjøpte også, en pose 'Rema' ostepop.Og for noen måneder/år siden, så kosta egne merkevarer-ostepop, cirka fem kroner, på Extra.Så jeg regna med, at 'Rema' ostepop-en, også ville være, ganske billig.Men da jeg sjekka, på handlelappen, så stod det, at den kosta 15 kroner.Og hadde jeg visst det, så hadde jeg nok heller kjøpt, for eksempel 'Rema' Partymix.For jeg er vanligvis mer glad, i potetskruer/ringer, (med paprika), da.(For å si det sånn). Og da jeg plukka med, den ostepop-en.Så svirra det, en butikkleder, rundt meg.(Som ikke ga meg luft, da.For å si det sånn).Og det var ikke sånn, at de hadde stengt.For på kvitteringa, så står klokkeslettet 23.52.Så det med han butikklederen, var muligens, noe slags gateteater, da.(Noe sånt). Anonymkode: e9c42...554 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #2 Del Skrevet 26. mars 2017 Du kan jo starte en blogg å se om dette er liv laga? Anonymkode: f61d3...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Del Skrevet 26. mars 2017 Er dette forsøk på parodi, trådstarter? Det er flere som har parodiert andre de siste dagene på Kvinneguiden, og tråder er slettet av den grunn. Anonymkode: 69b10...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Del Skrevet 26. mars 2017 Mer da. Kassereren var han 'østkant-slasken'. Han hadde nå fått seg 'jøde-hansker', (eller hva man skal kalle, disse hanskene, som 'nymotens' butikkfolk, har begynt å bruke, på jobb), la jeg merke til. Og han la også bæreposene mine sånn, at jeg ikke fant de, med en gang. (For de hadde havnet, bak/under varene, liksom). Og han skulle absolutt også, si 'hadetbra', (selv om klokka var, like før midnatt). (Før han forlot kassa. For å drive med noe, i nærheten av kassa, vel). Han østkant-slasken satt liksom øynene i meg, (mens han sa: 'Hadetbra'), da. (Han har liksom, veldig årvåkne øyne, (må man vel si). Noe sånt). Så jeg svarte: 'Hadetbra', og sa også: 'God helg'. (Av gammel vane, vel. Siden at jeg er litt vant til, å jobbe, i butikker, i helgene. For å si det sånn). Men da jeg sa: 'God helg', så svarte ikke han 'østkant-slasken' noe. Så det er mulig, at han skulle jobbe, i søndagsbutikken. (Noe sånt). Og at han derfor, ble sur, fordi at jeg sa: 'God helg', da. (Noe sånt). Så sånn er muligens det. Bare noe jeg tenkte på. Anonymkode: e9c42...554 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Del Skrevet 28. mars 2017 Du er ikke morsom Anonymkode: bcd27...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 28. mars 2017 #6 Del Skrevet 28. mars 2017 Jo, det syns jeg da virkelig Dette var jo hverdags refleksjoner, en halv time i noens liv...... Jeg ble inspirert, ja akkurat det, gjorde jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. mars 2017 #7 Del Skrevet 31. mars 2017 Hva i huleste er jødehansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GratefulOctopus Skrevet 31. mars 2017 #8 Del Skrevet 31. mars 2017 Helt seriøst og helt ærlig syns jeg dette var litt smått genialt. Den stakkato rytmen, og de pussige refleksjonene. Måten å ordlegge seg på. Digga å lese det, ihvertfall. Hadde med glede lest mer. For å si det sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #9 Del Skrevet 1. april 2017 På 27.03.2017 den 0.42, AnonymBruker skrev: I går, (lørdag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat. Jeg gikk av t-banen, på Stortinget.Og så tok jeg Lambertseter-banen videre.For jeg hadde tenkt meg, til Rimi Karlsrud.Men da jeg så, på klokka, så fant jeg ut, at jeg da, kun ville ha, cirka ti minutter, (å handle på), før den butikken stengte.(Og noen butikkfolk, pleier å være, jævlig masete, like før butikken stenger.Så det hadde blitt, som noe stress, mistenkte jeg.Noe sånt).Så derfor gikk jeg heller av t-banen, på Ensjø.(For da hadde jeg nesten, en halvtime på meg, til å handle). Siden at denne butikken, ikke hadde mer igjen, av 'Rema' rød husholdningssaft.(Som vanlig, må man vel si).Så måtte jeg kjøpe 'Rema' gul husholdningssaft.Enda den kosta 27.90 pluss pant.Så den var åtte kroner dyrere, enn 'Rema' rød husholdningssaft, (som kosta 19.90 pluss pant, stod det).Så den 'Rema' rød husholdssaft, er antagelig billigere, fordi at den er med, i VG sin handlekurv, (eller noe lignende).(Noe sånt).Så sånn er muligens det.Bare noe jeg tenkte på.Men men. Siden at de var utsolgt, for billige to-pakninger, med pizza.Så kjøpte jeg, en billig en-pakning-pizza, til 20 kroner.Men det ble kanskje, litt lite, (sånn at jeg ikke ble mett, når jeg kom hjem), tenkte jeg, mens jeg handla.Så jeg kjøpte også, en pose 'Rema' ostepop.Og for noen måneder/år siden, så kosta egne merkevarer-ostepop, cirka fem kroner, på Extra.Så jeg regna med, at 'Rema' ostepop-en, også ville være, ganske billig.Men da jeg sjekka, på handlelappen, så stod det, at den kosta 15 kroner.Og hadde jeg visst det, så hadde jeg nok heller kjøpt, for eksempel 'Rema' Partymix.For jeg er vanligvis mer glad, i potetskruer/ringer, (med paprika), da.(For å si det sånn). Og da jeg plukka med, den ostepop-en.Så svirra det, en butikkleder, rundt meg.(Som ikke ga meg luft, da.For å si det sånn).Og det var ikke sånn, at de hadde stengt.For på kvitteringa, så står klokkeslettet 23.52.Så det med han butikklederen, var muligens, noe slags gateteater, da.(Noe sånt). Anonymkode: e9c42...554 På 27.03.2017 den 0.48, AnonymBruker skrev: Mer da. Kassereren var han 'østkant-slasken'. Han hadde nå fått seg 'jøde-hansker', (eller hva man skal kalle, disse hanskene, som 'nymotens' butikkfolk, har begynt å bruke, på jobb), la jeg merke til. Og han la også bæreposene mine sånn, at jeg ikke fant de, med en gang. (For de hadde havnet, bak/under varene, liksom). Og han skulle absolutt også, si 'hadetbra', (selv om klokka var, like før midnatt). (Før han forlot kassa. For å drive med noe, i nærheten av kassa, vel). Han østkant-slasken satt liksom øynene i meg, (mens han sa: 'Hadetbra'), da. (Han har liksom, veldig årvåkne øyne, (må man vel si). Noe sånt). Så jeg svarte: 'Hadetbra', og sa også: 'God helg'. (Av gammel vane, vel. Siden at jeg er litt vant til, å jobbe, i butikker, i helgene. For å si det sånn). Men da jeg sa: 'God helg', så svarte ikke han 'østkant-slasken' noe. Så det er mulig, at han skulle jobbe, i søndagsbutikken. (Noe sånt). Og at han derfor, ble sur, fordi at jeg sa: 'God helg', da. (Noe sånt). Så sånn er muligens det. Bare noe jeg tenkte på. Anonymkode: e9c42...554 På 28.03.2017 den 21.56, fiole skrev: Jo, det syns jeg da virkelig Dette var jo hverdags refleksjoner, en halv time i noens liv...... Jeg ble inspirert, ja akkurat det, gjorde jeg 7 timer siden, GratefulOctopus skrev: Helt seriøst og helt ærlig syns jeg dette var litt smått genialt. Den stakkato rytmen, og de pussige refleksjonene. Måten å ordlegge seg på. Digga å lese det, ihvertfall. Hadde med glede lest mer. For å si det sånn. Enige med du der, leser med glede mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Del Skrevet 1. april 2017 kan vi få mer, please? Anonymkode: dc14b...f6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #11 Del Skrevet 2. april 2017 På 4/1/2017 den 9.02, fiole skrev: Enige med du der, leser med glede mer I februar, så var jeg på en skobutikk, som heter Grændsens Skotøimagazin AS, (i Oslo), og kjøpte et par Doc Martens-sko. Jeg var student, (og fikk ikke studielån, men sosial-støtte, fra Nav), på den tida. Så jeg syntes at 1350 var mye, for et par sko. Men jeg ville ha et par ordentlige sko, da. Og da sa hu dama der, (Mari), at det var garanti, på skoene. Og mens jeg bodde, i København, så gikk det hull, (på sida), av de skoene. Men i går, så fant jeg tilfeldigvis den kvitteringa, i lommeboka mi, (når jeg prøvde, å rydde litt, i den). Og så dro jeg innom den skobutikken i dag. For å sjekke, om det stemte, at det var garanti, på de skoene, da. Og jeg gikk til kassa. Og en ung mann, sa da, at det var garanti, på de skoene. (Og han så på skaden, på skoene. Og sa at garantien dekket dette. Og at jeg skulle få et par nye sko). Og mens jeg ventet på å få nye sko. Så begynte den første ekspeditøren, å snakke, med en kollega, (som het Sander). Og så måtte jeg forklare det samme på nytt, (etter først å ha blitt lovet nye sko). Og så sa han Sander, at skoene måtte vurderes, av en leder. (Men det ikke var ikke noen ledere der, sa han). Så det var jo bare tull. Så sånne garantier, er bare tull egentlig, (og noe slitsomt og noe heft), må man vel nesten si. Jeg har kjøpt sånne sko der, kanskje et ti-talls ganger tidligere. Men likevel, så må jeg liksom krangle, for at jeg skal få en garanti, som jeg har blitt lovet, da. Så det er rimelig kjedelig, vil jeg si. Og jeg ble irritert, da jeg var der. Jeg måtte forklare at jeg har gått på handelsgymnas, osv. (Til han Sander). For jeg ble jo først lovet nye sko. Og så begynte han Sander liksom å 'kveme', da. Så jeg ble rimelig irritert, av å være i den butikken, (må jeg si). For en elendig kundeservice, (må jeg si). Når de først sier en ting, og så forandrer det, (mener jeg). Han som lovte meg nye sko, han sa jo det, på vegne av butikken da, (måtte jeg forklare, han Sander, som liksom begynte å 'kveme', etter at jeg først hadde blitt lovet, nye sko, da). Så dette, (å dra innom den skobutikken), var en ubehagelig opplevelse, (må jeg si). (På grunn dette med han ekspeditør Sander, da). Så sånn var det. Anonymkode: e9c42...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 2. april 2017 #12 Del Skrevet 2. april 2017 jeg har lest.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. april 2017 #13 Del Skrevet 9. april 2017 God Søndag Selvfølgelig måtte jeg sjekke om det var kommet flere refleksjoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. april 2017 #14 Del Skrevet 9. april 2017 På 02.04.2017 den 0.13, AnonymBruker skrev: kan vi få mer, please? Anonymkode: dc14b...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firepile Skrevet 22. mai 2017 #15 Del Skrevet 22. mai 2017 På 9.4.2017 den 10.23, fiole skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå