Gå til innhold

Flaueste sexopplevelsen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

He-he! Overskriften sier vel alt. Elsker en god latter, og en god historie. Jeg kan jo starte: Jeg var på besøk hos kjæresten, og vi var hjemme alene. Vi hadde nettopp sett film og kost oss. Vi lå i sofaen og vi begynte å kose oss enda mer. Endte opp med sex, så vi lå der; nakne på sofaen, i doggystyle. Vi begge liker det litt hardt, så det ble litt klasking her og der, og myyye lyder og stønning. Ergo hørte vi ikke at det var noen som kom. Så plutselig hører vi og ser at svigermora mi kommer inn på stua. Jeg vet ikke helt hvem som fikk mest sjokk. Vi eller svigermor. Herregud. Det er noe av det flaueste jeg har opplevd. Jeg tenker på det den dag i dag når jeg møter henne, at hun kom inn i stua når vi lå der nakne og hadde røff doggystyle. 

Anonymkode: 71175...f4d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må ha vært når jeg ble med en mann (20 ish) hjem fra byen. Vi lot det stå til, om morgenen sto vi opp og skulle ordne oss. Han gikk på badet, jeg slang på meg en t-skjorte og skulle gå på kjøkkenet for å finne meg vann. Der satt foreldrene og den 10 år gamle lillebroren.... kanskje greit å si ifra om at man bor hjemme med foreldrene 🙄 Å værste er at de garantert hadde hørt ALT! Jeg løp ut derifra og klarte ikke å snakke med fyren. Noe så skamfullt 

Anonymkode: 565fe...d80

• Liker 3
Skrevet

Det må være når jeg og ei hadde sex i bilen på en parkeringsplass en sen kveld. Midt under akten så vi billys komme inn på parkeringen, det var selveste politifaen. Skulle kontrollere bilen pga lysene på bilen sto på, ble heldigvis ikke lenge når han fant ut at det kun var en kosestund 😂 Det var ikke akkuratt flaut, men litt ubehagelig. Vet aldri hva politiet finne på, kunne fort blitt en alkotest osv

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme på rommet som 17-åring. Plutselig begynner typen å skrike som besatt fordi han har fått EL-slim på kuken og låret. Forvetet ikke at han skulle vite hva det var, men mamma kom i hvertfall stormende opp.

Han forklarte etterpå at han trodde det var mark.

Anonymkode: 6a16c...cba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg som ung mann, etter et meget fuktig nach våkner opp i senga til den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Mora til mine 3-menninger......... Jaja, gøy på landet men det får da være grenser.

Tidenes walk of shame

Anonymkode: d47bf...e3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en bifil mann og det flaueste er nok da mine bestevenner fikk vite at jeg også likte gutter. Storebroren til bestekompisen min hadde med seg noen kompiser hjem etter fotballkamp mens vi hadde fest. De var fulle, vi var fulle. Etter mange øl måtte jeg på do og kom til en dokø. Han som var forann meg i køen var en utrolig søt fyr  men hadde på seg helt feil drakt. Lillestrømsuporter! Som Vålerengasuporter er jo det verste fienden. Men mannen i gul og svart drakt og svart og gul treningsbukse fra adidas var pen. Og jeg som nektet å eie et eneste plagg fra adidas fordi de sponset Lillestrøm. Ja, man kan bli litt gal som suporter. Han tok plutselig tak i kjeven min og gav meg et vanvittig kyss. Jeg ble litt lamslått og der ble badet plutselig ledlig. Han dro meg inn etter at han som var der forsvant rundt hjørnet. Og dyttet meg rett ned på knærnet og dro frem pikken. Jeg begynte vel å suge litt i småsjokk men det var utrolig deilig å suge han. Men da det gikk for ham stønnet han noe helt jævlig høyt og plutselig smeller baderomsdøra opp. Der står tre av mine kompiser og ser meg på knærne foran en mann som stapper pikken febrilsk nedi buksa og jeg oppdager plutselig at jeg har sæd og precum utover hele brystet på fotballdrakta mi. Jeg hadde både gått i "seng" med fienden og blitt homse i deres øyne samme kveld med tydelige bevis med mørke flekker over alt på den ellers blå fotballdrakta mi. Det ble en klein kveld, og noen kleine dager etterpå. Får fortsatt høre at jeg nok egentlig er Lillestrømsuporter.....

Anonymkode: 4138b...447

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk inn på foreldrene mine

Anonymkode: 66d2a...b42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hjemme hos typen min da jeg var omtrent 16 år, begynte å gjøre meg deilig for typen i stua da vi vast hjemme alene. Ååååh kom å pul meg i fitta, jeg er så kåt. Og hvem sto bak meg? Svigerfar-gamle grisen :fnise:av alle

Anonymkode: 2301f...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...